zondag 9 september 2012

Heerlijk weekend met prachtig weer



 
Na een geweldig personeelsfeest gisteren vandaag samen met mijn zus ons eigen
'rondje Helmond'gefietst'....Onze mannen en onze zoon gingen naar het
oorlogsmuseum in Overloon,iets wat al lang geleden was afgesproken
en waar het dan nu toch eindelijk eens van kwam!
 
Ja en zo kwamen we ook langs het Kasteel van Helmond waarbij de brug over
de Traverse als 'liefdesbrug'is gebombardeerd met deze slotjes van geliefden...
Iets wat ik eerder in Venetie en Florence op de Ponte Vecchio ook al
eens heb gezien(en gefotografeerd)
 
Leuk om dat hier nu ook te zien
 
Via de Warande,waar deze prachtige boom staat,helemaal gespleten en gewoon lekker doorgroeiend
een waar kunstwerk op zich!Je kan er gewoon in gaan staan zelfs!Reden we naar landgoed het Croy in Stiphout...
 

                                                    zoek Angeline.......;-)

Tja en daar is het ook zo mooi....kan er maar geen genoeg van krijgen!Daar hebben we lekker op het terras gezeten bij restaurant Croy,ohhh wat hebben we toch geboft met het weer,zowel gisteren op het feest,als vandaag!Van mij mag het zo het hele jaar door zijn!!!

Ja en na wat relaxen in de tuin van mijn zus wachtend op de terugkomst van de mannen,na een heerlijke kop soep en lekkere broodjes weer op huis aan....
Waarom gaan al die leuke dingen toch weer zo snel voorbij?!?!?Al met al weer een FANTASTISCH weekend;-)

 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk ! Goed bezig geweest ! En die slotje...leuk idee. Ik kende t nog niet. Grappig. Ik zal t tegen m'n zoon zeggen. Heeft jouw dochter er een slotje bijgehangen ?! Of wij ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angéline gevonden! :-) Mooie foto's, mooi weekend, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!