vrijdag 29 maart 2013

Wat een thuiskomertje!







                                                "Coming home....."

Vanmiddag kwam ik thuis van mijn werk en de boodschapjes en lagen er weer 2 enveloppen op me te wachten!

From work brought me these beautiful things with the postman....

Een ervan was van Marjorie van Aan de haak geslagen...met die prachtige pannenlappen met hanen erop geborduurd!Ik had ze gewonnen met haar give away,ik moet zeggen ik heb wel heeeeel veel geluk de laatste
week!


From Marjorie(from blog Aan de haak geslagen) these beautiful potholders she has made with a little crochet sheep and a nice label with beautiful flower AND a nice card designed for school by her daughter to collect money for "Make a wish"


Ik ben er heel blij mee en heb ze al een mooi plaatsje in de keuken gegeven(ze hangen inmiddels nog iets verder uit elkaar als op de foto,anders lijkt het of het andere haantje al op stok is;-)!...)Ik ga er overigens alleen maar mee pronken en ze niet gebruiken...dat vind ik zonde:-) Er zat zelfs nog het door Marjorie zelf ontworpen schaapje bij (klik HIER voor het patroontje) en een leuke/lieve kaart  ontworpen door haar dochter voor school om geld in te zamelen voor Make a wish ,alsof het allemaal nog niet genoeg was ook nog dit prachtige label....
Het patroontje voor deze prachtige bloem vind je ook HIER op haar blog.
Het schaapje en label heeft ze er  nog eens 'even'bij gemaakt...sjonge jonge wat een verwennerij!Wat lief zeg!

Laatst kwam ik onderstaande magneet tegen en moest ik gelijk aan Maddy denken!Dus ging deze mee naar huis en sierde hem nog wat op met wat haakwerk.....


Send this to Maddy (from Maak Het FF-Maddy's blog)



vervolgens op de bus naar Maddy !
Want ja....Maddy is dol op cupcakes!
Terwijl zij deze gisteren ontving....kijk maar



(foto even bij Maddy 'weggepikt')
lag er vandaag als dank een prachtige kaart in de bus met......


and she send me this in return to thank me the same day!!!


een schattig uiltje en twee paperclips met gehaakt bloemetje!
Om me een beetje een lente gevoel te bezorgen en te bedanken!
Nou Maddy daar ben je goed in geslaagd en wat ben jij vlug zeg!ha,ha....
Super.


Na dit alles goed en wel uitgepakt te hebben ging de deurbel en daar was het boek wat ik via Marktplaats had gekocht n.a.v de prachtige omslagdoek gehaakt door Laura van De Haakzolder in mijn vorig blogbericht...


An old craftbook I had bought on the internet(second hand) came also with the postman this day.....



met vele nostalgische afbeeldingen....erg mooi

with lots of nostalgic pictures
















vraag me dan ook af wat er buitenom die omslagdoek nog meer voor 'moois'in dit 
oude boek verborgen zit;-)

Ik geniet dus weer volop en ook heb ik vanavond nog 2 bollen acryl a 100 gram weggehaakt in het kleed voor bij \tim op zijn bed:-)

Tomorrow some housekeeping and another crafty day!Holeee....




Fijne Pasen iedereen!

Happy Easter!

23 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke verwennerij, feliessss mey je gewonnen pakket, zou ik ook zonde vinden om te gebruiken , ze hangen geweldig zo...lekker om mee te pronken
    de andere spullen zijn ook geweldig en wat een lief pakket van maddy ook weer, zo herkenbaar maddy zo mooi

    geniet van het prachtig boek ik zie al hele mooie prenten te staan

    fijne pasen jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat een prachtig boek, eentje om uren in te bladeren. Geniet van je gewonnen pakket. Ook al zo mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh heerlijk, geniet van je mooie ontvangen spulletjes !
    Ik wens je een heel fijn Paasweekend. Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent idd een geluks vogel. Mooie dingen allemaal.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo meis das echt een fijne home coming :-)
    Wat een prachtige dingen weer, allemaal.

    En dat boek .... alleen die plaatjes al is puur genieten. Wow!!!!!!!

    Hele fijne gezellige Paasdagen moppie!

    Dikke knuf van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoho... dat is nog eens fijn thuis komen ! erg prachtig allemaal.

    Fijne dagen,

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha...ik ben tegenwoordig overal op voorbereid, je weet maar nooit...LOL...ik heb altijd wel van alles liggen en omdat je ook (net als wij allemaal...zucht) snakte naar Lente vond, ik dit wel toepasselijk:-) Je hebt nog een boel andere leuke post gekregen zeg, de hanen pannelappen zijn geweldig en dan dat boek...wauw, prachtig die platen! Geniet er van meis je verdient het hoor!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke verwennerij maar ook prachtig in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk boek en wat een geweldige post weer zeg. Ja die Maddy is een snelle :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow, die hanen-pannenlappen hangen perfect bij jou!
    Je bent weer heerlijk verwend, dat krijg je als je dat ook zo vaak naar anderen doet ;-)

    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer wat bombrieven gedumpt ??? hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo goed verwent ,en enige dingen .wat een leuk boek fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk thuis komen hé met al die verwennerij!
    Fijne Paasdagen, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig die pannelappen!! En de cupcake magneet heb ik ook voor mezelf gekocht, te leuk om te laten liggen. Fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kadeautjes en een boek... Wat kan een mens nog meer wensen? Goed weer misschien?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owww wat een heerlijke post zeg ♥
    Wat een gave pannelappen!
    Geniet van al dat moois ♥
    Fijne dagen
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die pannenlappen zijn echt mooi en niet alleen voor de Pasen. Wat leuk z'n oud boek, maakt je toch wel nieuwsgierig naar wat ze vroeger allemaal gemaakt hebben, die onderbroek ziet er nou niet echt zo confortabel uit, hihihihi. Die sjaal met de kwastjes lijkt toch wel iets wat ook in deze tijd wel gemaakt wordt. En wat heb je weer lieve post gekregen, hartstikke leuk!!!!

    Fijne paasdagen, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. War ziet dat er allemaal prachtig uit!

    Fijn pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het boek is gigantisch mooi, helemaal mijn stijl.

    De pannenlappen wil ik ook (wat een mooie hanen)

    En de cupcakemagneet heb ik ook (vorige week bij Zeeman gekocht, samen met mijn Washi tape).

    We hebben blijkbaar nogal veel overeenkomsten.

    Ik merk net bij Jenneke, dat zij Molly van mijn giveaway ook bij haar kat heeft gezet, net zoals jij met Forrest hebt gedaan.
    Mooie stof om mijn volgende blogpost over te schrijven.Iets in de trant van "laat nooit je lieve huisdiertje achter bij een Nederlander met een kat". Dat komt dan onder het label "leuke maar volstrekt onnuttige weetjes".

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat prachtig seg

    groetjes sannie
    ps: wens je een fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk allemaal!!! Fijne tweede paasdag nog ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die pannenlappen zijn echt tof!
    En dat boek.... daar ga je toch niet in knippen hè? Zou zonde zijn. Of waarschijnlijk vind jij juist van niet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeeehhhh...geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar de schaar in te zetten....zonde,daar vind ik het veel te mooi voor ;-)

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!