maandag 16 september 2013

Kringloop geluk...magneetbord/white mark bord,"verstoorde nestjes"


Nog even en dan mag ik weer gaan werken...van 15:30 tot 23:00.
Ik ben dan ook altijd erg blij als er de maandag weer op zit!
7 uur lang op je benen staan en druk,druk,druk is niet niks...maar na vandaag is er de kop er dan ook weer vanaf voor de rest van de week en hoef ik pas op woensdagavond om 18:00 altijd weer te beginnen :-)



We gaan weer echt de herfst tegemoet en ondanks dat ik een ontzettende hekel aan regen heb toch maar bovenstaande stelling proberen aan te leren ;-)
Het is nu eenmaal niet anders...

Maar ondanks de druppels ging ik toch even naar de kringloop hier en gelukkig niet voor niets want ik trof er een leuk magneetbord/white mark bord aan wat nog eens heel goed van pas kan komen!
(ohhh die ideetjes ik word er gek van,ha,ha...zou het liefste de hele dag willen kringlopen of op mijn zoldertje aan het freubelen willen zijn!)

Ja en ook kwam ik twee 'verstoorde'nestjes tegen die ik natuurlijk ook heel goed kan gebruiken,maar dat hebben jullie al eens gezien....

Er was een hele gave tentoonstelling in de kringloop van een kunstenaar,gemaakt met second hand kastjes en daarin 'het verhaal achter de kringloopspullen'(althans IK vond dit echt heel leuk!)Ja en gelukkig had ik mijn mobielleke weer bij zodat ik jullie even mee kan laten genieten....




Voor diegene die net als ik een leesbrilletje nodig hebben...


                                     De voorzijde van deze kleine 'tentoonstelling'


Met daaruit enkele kastjes en lades wat 'nader bekeken'


Sommige teksten vond ik erg leuk bedacht.







In een openstaande lade...



EN kastjes met daarbij de nodige inhoud aan de achterzijde.




Inderdaad zo beginnen mensen aan een verzameling en zo staan ze ineens bij de kringloop,ik heb de afgelopen jaren daar al heel wat verzamelingen op een rek zien staan....dan ineens zijn we het beu. :-)




Zelfs op de kop zijn kant van deze tweezijdige kastjesstellage stond in een kastje een kringloopartikel met een bijpassende tekst!

Ik vond het erg leuk en ontzettend goed bedacht!
Wat jullie?!?!? ;-)

De kringloop tentoonstelling is bij "Het Goed"in Geldrop en ondanks dat ze bij "Het Goed"
vaak hun prijzen ook voortaan wel weten,scoor ik er toch regelmatig nog iets leuks voor weinig....

groetjes en nog een fijne dag allemaal!














15 opmerkingen:

  1. Ik moet toegeven dat magneetbord is prachtig
    in die oude stijl! Klaar om te gebruiken, tof!
    Bedankt voor je complimentjes voor m'n bijdrage
    in de Inhaken Herst. Hopelijk inspireer ik de anderen ook.
    Ik heb het magazine nog niet in mijn bezit
    en wacht dus spannend af naar misschien morgen.
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je magneetbord! En die tentoonstelling lijkt me geweldig. Hier in Zaandam zit ook Het Goed en inderdaad schrik je je af en toe lam van de prijzen. Ik kom dus liever bij de Noppes, daar is het ook veel gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super die tentoonstelling! Maar je magneetbord gaat ook prima op je zolderkamer staan! (Hangen)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige tentoonstelling meis! Is toch een feesie om naar te kijken en ook onwijs leuk gedaan!
    Vind die Maria-flesjes (denk Lourdes-achtig) geweldig hihihihihihi

    Werk ze meis .... als je dit leest is die kop weer echt van de week af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK, ik ga van de week meteen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tentoonstelling. Leuke spulletjes hebben ze er voor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat een mooie/leuke kringloop,gaaf zo'n tentoonstelling. Je hebt idd een pracht van een whiteboard weten te scoren,die zal leuk staan op je zolderkamer...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan en wat een super handig bord!!!
    Een eigen pinterest op je kunstkamer, tof!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohw wat leuk zeg die tentoonstelling.
    Het magneetbord is echt mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowww wat een indrukken doe ik hier, gave tentoonstelling zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tentoonstelling!!! Dat soort dingen vind ik leuk! Het verhaal er achter...

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je maakt er elke keer toch weer een feestje van....leuke verhalen/leuke, mooie foto's. En inderdaad heel leuk bedacht die tentoonstelling !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!