maandag 21 april 2014

Bird#Bunny#Birthgift



Op 17 Maart j.l leden kreeg het petekind van mijn man hun tweede kindje....
Een meisje genaamd "Julia" 
(en hadden wij als nummertje twee geen Tim gehad dan was ook dat een Julia geweest,ha,ha)

We moeten nog op kraamvisite en voor het kraamkadootje leefde ik me uit op dit vogelkooitje van de Blokker,ik zag het staan en wist gelijk wat de bestemming zou zijn!

on 17 March my husbands godchild got a babygirl named Julia(when our second was a girl she would also had this name)
We still had to visit them to see the newborn and when I saw this birdhouse in a shop I knew wherefore to use it!



Het meisje heeft het (baby)kamertje van haar 2 jaar oude broertje nu gekregen en daar zal vast wel wat rose de boel in op kunnen fleuren dacht ik zo,tenslotte is het nu niet voor niets een meisje ;-)

The little babygirl is sleeping in her two years old brothers room now,which I think it might use some pink in it,they will know they have a girl now!


Daarbij haakte ik dit konijn met een rammelballetje erin,ik vond het patroon hier en vond hem zo snoezig!


I also crocheted this two legged rattle bunny because it seemed so cute to me!
Here is it's pattern


Ik geloof dat we met deze twee mooi samen ingepakt wel voor de dag kunnen komen! ;-)

I think with these two presents nicely packed we can come to visit them! ;-)

34 opmerkingen:

  1. Nou zeker! Ziet er heel goed en snoezig uit! Vooral dat vogeltje in het huisje...te schattig! Veel plezier met geven.
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi zeg ! denk dat de moeder ook tevreden zal zijn van zo'n mooi pakje

    groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kadootjes! Echt heel leuk gedaan! heel schattig dat vogelhuisje. Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve cadeautjes heb je gemaakt, heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je leuk gemaakt, goed idee die scrabble letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtig kraamcadeautje!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk al dat roze :) mooi gemaakt. Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kraamcadeau! Zo schattig dat kooitje en ook het konijntje is superschattig. Die zullen wel blij zijn met zoveel leuks... prachtnaam trouwens Julia!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kooitje, en ook de rammelaar vind ik erg mooi geworden.
    Daar kun je wel mee voor de dag komen!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooooooooooooooooooo leuk leuk leuk , zeker als kraamkado.
    Ik ben vanmiddag met het (rammelaar)konijn begonnen, dat heeeeel toevallig hihihihihi. Grijs met blauw!!!!!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een twee mega cadeuas, petekindje zal heel erg tevreden zijn dat jouw man haar peter is.

    De rammelaar is super cute, vooral zijn fluffy-achterkant!

    Ik denk dat in mijn tuin exact hetzelfde vogelkooitje hangt. Was het oorspronkelijk blauw? Nu weet ik wat het nog ooit kan worden!

    Ja, en Julia is een prachtige naam.

    Fijne avond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha...het is iets verder weg Brigitte...dat peter gebeuren....de vader van het geboren meisje Julia is n.l het petekind van mijn man,maar dat mag de pret niet drukken ;-)Het vogelkooitje is gloedje nieuw zo gekocht bij De Blokker waar ze deze momenteel hebben in de tinten mintgroen/lichtblauw en licht rose.Wilde zelf een kraamkadootje bedenken en toen ik het kooitje in de winkel zag staan wist ik gelijk DAT gaat het worden.Ja dat vonden wij 17 jaar geleden ook toen onze zoon werd geboren dat Julia een mooie naam was als hij van het vrouwelijk geslacht was geweest.dan had hij...of beter zij die naam nu ook gedragen.Ook herinner ik me nog goed dat mijn moeder die toen nog leefde gelijk na de geboorte van Tim vroeg wat de naam zou zijn geweest als hij een meisje was...op mijn antwoord "Julia"zei mijn moeder: "Wat een afschuwelijke naam....nou dan ben ik blij dat het een jongen is!"Ha,ha,ha....ik moet daar altijd nog om lachen als ik daar aan terug denk...smaken verschiullen wel degelijk dus!Dat is maar goed ook eigenlijk....als we allemaal Mien of Piet zouden heten was veel te verwarrend geweest...stel je eens voor!!!!Ha,ha,ha....

      Verwijderen
  12. Erg leuk, deze cadeautjes, heel inspirerend :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Snoezige kraamcadeautjes. Echt leuk bedacht en mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat een snoezige achterkantje heeft de rammelaar.
    Zelfgemaakte cadeaus zijn met liefde en aandacht gemaakt en daarom zo waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUWIE, wat een geweldige cadeautjes zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, het vogelhuisje vind ik geweldig en wat een grappig konijntje! Mooie lieve kleurtjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super!!! Mooi cadeautje!!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah wat een schattige kadootjes!! Weet wel zeker dat je daarmee aan kunt komen...helemaal leuk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt leuk gedaan! Vogelhuisje herkende ik meteen, blijft een leukerd! Ik vind jou altijd zo origineel en creatief met je cadeautjes, echt leuk!

    Geniet er elke keer weer van! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kraamkadootjes heb je gemaakt.
    Die zullen vast en zeker in de smaak vallen.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk vogelhuisje, ook weer zo'n leuk ideetje.
    X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een ontzettend leuk cadeau zeg, ben er helemaal weg van. ik ga het onthouden. groetjes jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een snoezig kraamcadeau. Daar kan je zeker mee voor de dag komen!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat leuk gedaan. Kei mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk en origineel kraam cadeau! Vooral omdat het zelfgemaakt is, dat maakt het toch speciaal!
    Je bent heel creatief, vind je blog erg inspirerend! Vind je het goed als ik er eens naar verwijs op mijn eigen (pas gestarte) blog (http://leukmooilief.blogspot.nl)?
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje! Je hebt jezelf weer overtroffen! Wát een originele cadeautjes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!