dinsdag 12 januari 2016

De zwarte zwaan♥/The black swan♥


YESSSS...ze is eindelijk af!
"Isn't she lovely...isn't she what love is all about"♥


YeSSS,finally finished the black swan!



Even begreep ik de overgang van de hals naar de borst niet helemaal(althans dat dacht ik,maar na 2x uithalen en de designer gemaild te hebben bleek ik gewoon van het begin af aan goed te zitten!Waarschijnlijk was ik te gefocust om het goed te doen en dan ben je weer teveel aan het denken!)

Made some mistakes by not reading well or thinking too much about how to do,while it's so easy if you just read it literal...than there can't go anything wrong...but oke ;-)


Ook bij de veren kwam ik bij het tweede deel achter dat ik het eerste deel verkeerd had gehaakt door stomweg weer niet goed genoeg te lezen...pfff...het heeft heel wat tijd gekost,maar ondanks dat ik er 7 weken geleden aan begon,een peesontsteking in mijn rechterarm had(nog n beetje heb)veel heb moeten werken en druk druk druk met al die feestdagen e.d vind ik dat ik niet mag klagen! :-)





Ohhh ja...en toen zwaanlief af was op haar veren na kwam ik er opeens achter door het bekijken van afbeeldingen van zwarte en witte zwanen dat een zwarte zwaan een totaal andere kop heeft dan een witte zwaan!Kijk zelf maar...

Suddenly one evening I realized that the face of a white swan is much different than the face of a black swan,so I had to improvise for that one! ;-)


De knobbel hoefde ik dus niet te haken,maar de zwarte punten die vanuit de snavel naar het oog liepen en aan het lijf vast gehaakt werden moesten dus rood zijn!Ook dat was even uithalen en improviseren.Het gehaakte oog volgens het patroon is mooi bij de witte zwaan,maar staat echt niet bij de zwarte!Dus ook dat moest opgelost worden...




Maar het is helemaal goed gekomen met heel veel geduld.
Zo'n kop moet gewoon goed zijn vind ik...dat is toch waar je ogen het eerste naar toe getrokken worden!

But it all went well and I'm really satisfied with how it became.






En toen moest deze beauty poseren voor de fotoshoot om jullie even te spammen!

And than this beauty has to pose for the photoshoot so I could spam her over here!

Ja...trots ben ik zeer zeker,maar ik vind dat Vanessa Mooncie nog veeeel trotser mag zijn op haar prachtige ontwerpen!

Yes,I'm really proud,but Vanessa Mooncie can be really proud of herself by making such a beautiful patterns!I really love her latest book!


Het is een prachtig boek van deze engelse dame en ik ga er vast en zeker nog vaker wat uit maken!



Ohh ja en ehh we hebben al lekker de vakantie voor dit jaar geboekt!
Engeland!We gaan deze keer naar de Jurassic coast en o.a naar Bath/Weymouth?Hastings e.o
Een heerlijk vooruitzicht want ik ben echt verliefd op Engeland geworden en zijn mooie natuur en prachtige dorpjes!


Ohhh en we also booked our vacation for this year.....ENGLAND!
We're gonna visit Bath/Weymouth/Hastings,etc.(Jurassic Coast)
Looking forwards to it,because I really ♥ this country and her beautiful nature and villages!




35 opmerkingen:

  1. Een black beautie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig geworden! Wel een enorme klus, lijkt me.
    En heerlijk vooruitzicht dat de vakantie geboekt is! Ziet er ook fantastisch uit :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Je hebt gelijk dat de kop goed moet zijn; die is erg goed gelukt. Krijgt de zwaan een vast plekje aan de muur?

    Ik herken de liefde voor Engeland. Aardige mensen, heerlijke wandelpaden en leuke handwerkwinkeltjes natuurlijk. Niet vergeten om de serie Broadchurch te kijken voor de vakantie. Deze spannende thriller speelt aan de Jurassic Coast in West Bay.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige zwaan! Wat een werk is dat geweest, zeker met het zwarte garen. Ik moest erg lachen om de foto met de kat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt wauw, wauw WAUW! ;)
    Haha en die foto samen met de kat, geweldig! ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Een schitterend & prachtig project ...
    Ik wens je ook nog alle goeds toe voor 2016 ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die prachtig en ja met veel geduld worden mooie dingen gecreeerd,knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een beauty. Zo goed lijkend op een levende zwaan. Echt een opt haakwerk.
    Ik kan me wel voorstellen dat jouw poes zich wat geIntimideerd voelt door de kijkende zwaan. Zoals veel poezen doen is gewoon wegkijken de oplossing.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zij/hij is echt prachtig! Ik heb het boekje ook besteld en wil als eerste de zwaam maken want die is echt zo uniek! Alleen breng jij mij in een lastig pakket, wordt de eerste een zwarte of een witte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh net gehoord dat het boekje onderweg is naar me. Kan nu niet meer wachten. Wat mooi gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Dit is een prachtige zwaan! Een echt kunstwerk!
    Tevens leuke foto's die je nam, zeker die van de poes.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Wat een beauty. Hij is prachtig geworden.
    Met recht iets om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!! Daar mag je zéker trots op zijn! Wat een elegante schoonheid. De essentie van een echte zwaan heb je kunnen vangen, zo knap!
    En gaaf, GB!! Wij hopen dit jaar ook nog te gaan, als Guinness helemaal opknapt ;-)
    De omgeving waar jullie naar toe gaan zijn wij ook ooit geweest; prachtig!! Verblijven jullie ook in de Cotswolds? Misschien op doorreis? Is erg gaaf.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zitten o.a in Weymouth/Hastings/Bath,etc.Jaaaa Engeland is zooo gaaf!Heel veel beterschap en n dikke knuffel voor Guinness!Xx

      Verwijderen
  14. Prachtig! Een heel werk, maar dan heb je ook wel een echte blikvanger. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt zo knap gemaakt! Wat een werk zeg! je mag er echt trots op zijn !

    groetjes esther (essiebirdies)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooooo!!!, dat is een prachtige zwaan geworden. Geen wonder dat je trots bent op z'n beauty. En gelijk heb je bij z'n gaaf project moet alles wel kloppen en dat doet het. Heel erg mooi..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I just received her book and can't wait to get started! Beautiful work!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat is ie prachtig geworden Angeline! Ik denk dat ik het boek ook ga bestellen. Die koppen zien er zo echt uit.
    Engeland wat een heerlijk vooruitzicht. Buiten Londen ben ik er nooit geweest maar ik zou er zo willen wonen. Wat heb je daar prachtige graafschappen en pittoreske dorpjes. Geweldig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is een onwijs gaaf boek,ik heb het bij bookdepository.com besteld...geen verzendkosten

      Verwijderen
  19. Oh wat mooi gehaakt! Wat is deze goed gelukt! Met recht om trots op te wezen. Hoe heet het boek precies en de dame die dit boek heeft geschreven. Kon het niet helemaal ontcijferen?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De zwaan is prachtig geworden Angeline!
    Ik heb het boek ook thuis liggen, maar nog niet er uit gehaakt.
    Maar, mijn dochter heeft mij al verzocht om de zebra voor haar te haken....

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat mooi gehaakt! Wat is deze goed gelukt! Met recht om trots op te wezen. Hoe heet het boek precies en de dame die dit boek heeft geschreven. Kon het niet helemaal ontcijferen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanessa Mooncie "Animals Heads"Throphy heads to crochet heet het boek! ;-)

      Verwijderen
  22. Wow, de zwaan is echt oprecht prachtig geworden!! Het heeft je dan wel wat pijn en moeite gekost maar het resultaat mag er wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie zwaan, ik zag hem (haar?) al op IG voorbijkomen! Grappig die tekstballonnen erbij, haha.
    And ohhh England, my favourite country! Leuk om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtstuk.!
    Het boek is inmiddels besteld en binnen.
    Ik ben begonnen met een aantal muisjes. Nu de haas!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!