vrijdag 2 september 2016

New shopper!



Door de flamingo strandtas had ik de smaak te pakken gekregen en zo werd dus ook deze strand/boodschappentas gepimpt.Omdat deze niet aan je schouder gedragen wordt beschilderde ik hem aan beiden zijden met n ananas...voegde aan beide zijden n gehaakt ananasje toe en n ananas applicatie die ik nog had liggen.


Ook de lederen labels konden niet uitblijven...dus aan de ene zijden n leder label met "by angeline"en aan de andere zijden n leder label met daarop "pluk de dag"
Inmiddels is deze al volop in gebruik voor de boodschappen en ligt hij standaard achter in de auto :-)



De holnieten zijn erg leuk ook om de leder labels mee aan n sjaal of wat dan ook te bevestigen vind ik!Zo maakte ik dit grote windlicht uit n vaas van slechts 2,50 van de Action als verjaardagskado voor iemand waar dochterlief heen moest.Voor n kleine 10 euro(incl. kaars,katoen,leder label en vaas)heb je n geweldig mooi kado wat ook nog als bloemenvaas gebruikt kan worden als men het vogelzand en de kaars eruit haalt!



Vandaag is mijn vakantie begonnen!Heerlijk...daar was ik wel aan toe.De laatste weken heel veel vakantiekiekjes voorbij zien komen op Instagram,e.d.Volgende week mag ik ze zelf gaan maken in the UK!Onze eerste overnachting is in de New Inn in Winchelsea...

We gaan de Jurassic coast bezichtigen deze ronde!Ik ben zeer benieuwd....voor onderweg naar Duinkerken en op de boot naar Engeland ben ik alvast aan de haak geslagen,of er in EWngeland zelf veel gehaakt zal worden is nog maar de vraag.




Wat een luxe als je zo van huis kunt gaan en je verder nergens zorgen thuis over hoeft te maken omdat daar voor de thuisblijvers en de beesten gewoon alles doordraait!Ideaal!!!

Fijn weekend allemaal!

17 opmerkingen:

  1. Hey Angeline,
    Wat een super leuke shopper zeg. De flamingo moet ik nog even bezichtigen. Erg leuk.
    Alvast een fijne vakantie en veel plezier in Engeland. :-).
    Fijn weekend alvast.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook alweer zo leuk! Prima om mee over een (groenten)markt te flaneren, hihi. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze tas is prachtig!
    Veel plezier in de UK!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw shopper is vrolijk en zomers. Leuk om daar allemaal fruit in te leggen.
    Heerlijk, vakantie! Geniet lekker van Engeland.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heeeerlijke vakantie gewenst, enjoy!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gepompt de flamingo en de ananas.
    Geniet van het vakantie.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gepompt de flamingo en de ananas.
    Geniet van het vakantie.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke tassen, daarmee is het een feest om boodschappen te gaan doen.
    Een hele fijne vakantie in het mooie Engeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tas, mooie vaas!
    Ik wens je een heel fijne vakantie en hoop dat jij net zo mag genieten als ik de afgelopen 3 weken heb gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben je genomineerd voor de one lovely blog award! kijk even naar het berichtje op onze blog: http://mingle-mangle-crochet.blogspot.nl/. Zie het niet als een verplichting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very nice bag! I like this style!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  12. trabalho maravilhoso !!
    encantei-me..
    grande abraço e bom fim de semana !!
    :o)
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi idee om de tas zo op te fleuren. Doet me alweer dromen van een nieuwe lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    More than 160,000 men and women are utilizing a simple and secret "water hack" to lose 1-2 lbs each and every night as they sleep.

    It is easy and it works on anybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Hold a glass and fill it half full

    2) Then do this crazy hack

    you'll be 1-2 lbs lighter as soon as tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!