zondag 1 april 2012

Baba al Limoncello

Gisteren naar de Kasteelfair in Heeswijk Dinther geweest en daar bij Digusti een pot Baba al limoncello gekocht....dit zijn kleine cakejes/muffins gedrenkt in een limoncello siroop.Aangezien ik s'avonds onze favoriete spaghetti met garnalen en rucola maakte de baba al limoncello als toetje met vanille ijs en slagroom gegeten....heerlijk!Wel prijzig zo'n pot voor 14,-.Maar na wat Google kwam ik menig recept hiervan tegen dus ga het zeker zelf een keer proberen te maken!Misschien kan ik in de mei-vakantie in Italie wel aan baba vormpjes komen....




2 opmerkingen:

  1. Hoe kom je toch op al die ideeen..... En gaan je kinderen hier ook mee naar toe ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zus had gratis kaarten van een standhouder die er ook stond en zij kent gekregen...vandaar!Ik wist het zelf ook niet hoor en ja die baba al limoncello(aangezien wij hier al italie-freaks zijn wat betreft vakantieland,eten,etc.)even gegoogeld voor dat zelf te maken,we hebben altijd wel zo'n heerlijke fles limoncello in huis en ja....die pot kostte 14,- kun je vele mini-muffins voor bakken,ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!