zondag 24 juni 2012

Zigzagsteek Plaid


Tja ooit wil je er dus zo'n 'verstand op nu'l haakwerk' naast hebben om zo makkelijk voor de buis of tussendoor even te kunnen pakken,zonder al teveel poespas.
Nou dit is 'm dan!Een plaid in de zigzagsteek om van de winter op de bank heerlijk onder weg te kruipen.
De lengte is 2.15 meter want ja,je moet ook je voetjes lekker onder kunnen stoppen toch?!?!
In de breedte moet hij nog 'groeien',want zo smal als die momenteel is ben ik niet,ha,ha...
Ik heb bewust gekozen om de zigzagsteek in de lengte en niet in de breedte te laten lopen zoals je vaak ziet,zodat ik minder vaak van kleur hoef te veranderen en zo dus ook aan het einde van de rit minder draden in hoef te stoppen.
Nou ik heb nog even te gaan,maar hopelijk is het ook nog lang geen winter!


3 opmerkingen:

  1. Je plaid wordt mooi! Mooie kleuren hoor, luiwammes ;) hiihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha,ha...alleen Pascale denkt dat hij niet helemaal recht loopt aan de zijkanten,dus ik ga er van de week even mee bij haar langs voor alle zekerheid en gooi er nu maar even de rem op dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk...ben ook begonnen met het "golfjes"patroon. Voor op de tuintafel 2 lopertjes. Heerlijk je verstand even op nul.
    En dat van die zijkanten...dat heb ik ook een beetje. Ik heb het gevoel als ik zo doorga dat hij één keer zo breed wordt, ha ha. We zien het wel. Misschien nog een randje erom heen haken.

    Groet, Agnes.
    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!