zondag 14 oktober 2012

Petit Four Crochet Along nr.2


Ohhh heerlijk die petit fours haken!Nr.2 is ook al klaar....ik geloof dat Floortje van La Extranjera Creativa wel de kroon spant bij deze pistache met botercreme vulling petit four,zij had hem Vrijdag al vrij snel nadat Grietje haar nieuwe creatie had geplaatst al op haar blog staan!

Ik wilde hem ook graag vrijdag maken,maar de plaatselijke handwerkwinkel had geen pistache groen:-(,tja en deze ronde wilde ik proberen in deze kleurencombinatie te blijven,naar de rose grijpen kon altijd nog!
Maar zaterdag lukte het me wel om deze kleur te bemachtigen en heb ik hem s'avonds gehaakt.
Floortje bracht me ook op het idee van de zilverdraad i.p.v de kraal...

Ik kijk alweer uit naar de volgende petit four!

Patterns also in English available at Grietje Karwietje


8 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden! En die button vind ik trouwens ook briljant! Zat hier laatst met Oma, die was aan het breien, ik aan het haken en toen mijn liefde wat wilde zeggen gaven we allebei als reactie; wacht even, even tellen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden, ben ook al druk bezig met deze petit four. Lekker klein haakwerkje voor erbij. :-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk met dat zilverdraadbolletje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love, Love, Love these petite fours!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw petits fours zien er ook goed uit,
    jammer dat je er niet in kan bijten
    ze zouden heerlijk zijn ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Floortje zat al klaar met d'r haakkatoentjes en de haaknaald:-)
    Ze zijn mooi gelukt hoor! Heb je geel en melkchocolade bruin? Dat zijn de kleuren van her volgende petit fourtje (andere kleuren kun je ook gebruiken hoor, alleen zullen de smaken dan iets anders zijn;-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha...ik val nogal gauw op rose met haakgarens!;-),ja zo grappig Floortje heeft hem echt als allereerste klaar altijd,morgen vast ook weer en die haakt lekker onder de Spaanse zon nog!:-)Ik zal wel zien met de kleuren,eigenlijk ook wel leuk om niet alktijd in de rose sfeer te vervallen misschien,ik kijk wel;-)

      groetjes
      Angeline

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!