vrijdag 9 november 2012

Photo Challenge on Friday "Weer"

Dinah's Photo Challenge on Friday moest met het weer te maken hebben voor deze week,maar omdat ik het vandaag te druk heb gehad om zelf even de camera ter hand te nemen heb ik gekozen voor deze foto van 26 Mei jongstleden in Toscane...en wel op de locatie waar onze vrienden trouwden hadden wij net voordat we gingen dineren dit prachtige uitzicht van de regen die een stuk verder uit de lucht viel,tesamen met de wolken en de ondergaande zon was dit zo ontzettend apart en mooi om te zien...gelukkig viel er alleen een drupje toen we in de feesttent aan het diner zaten:-)Ik bedoel...je zult maar in Toscane gaan trouwen en vervolgens zal je hele huwelijk" in 't water vallen";-)

3 opmerkingen:

  1. prachtige foto angeline !!!!
    ik ben niet zon fotograaf ahaha ik knip maar wat altijd.. en ben al blij dat het er niet TE onscherp op staat..'
    en wat ben je snel!! ik ga morgen eens buiten knippen.. ben benieuwd welk weer het is morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe bedoel je snel?!?!ha,ha...ik had snel om 23:56 even een leeg bericht geplaatst met alleen een titel en snel gelinkt bij Dinah...aangezien dat de vorige keer na 24:00 niet meer ging en toen had ik wel die dag tijd gehad om op de dag zelf de nodige foto te schieten;-)ha,ha....maar was dus te laat met linken..:-)

      Verwijderen
  2. nou brrr daar moet je niet aan denken als je op een prachtig gebied bent ver van huis om te trouwen. wat een prachtige foto het waant je tot rust MOOI!!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!