zaterdag 8 maart 2014

Esther Verhoef "De kraamhulp"


Een heerlijk boek weer van Esther Verhoef en erg spannend!Ik had hem dan ook zo uit,want in een goed boek wil je eigenlijk helemaal niet stoppen.....het is dat het 'moet'.
3 Dagen zo tussen/na al het werken door even in de'relaxstand' en het avontuur van "De kraamhulp"was zo voorbij!



Maar tel daarbij een heerlijk zonnetje op en zelfs zo'n 'werkdag'kon niet meer stuk!

Een aanrader deze! ;-)

het verhaal;

Als Didi na een zware bevalling van haar eerste kindje aan bed is gekluisterd, is ze dolgelukkig met de hulp van de kraamverzorgster. De baby is lief en gezond, maar Didi's herstel gaat langzaam.

Miriam, werkzaam bij de politie Rotterdam, kan de plotselinge dood van haar broer niet verwerken. Ze vermoedt kwade opzet van zijn mooie weduwe Hennequin. Tijdens haar zoektocht naar Hennequins verleden groeit bij Miriam de overtuiging dat ze te maken heeft met een levensgevaarlijke psychopate. En juist deze vrouw heeft zich onmisbaar gemaakt in het jonge, kwetsbare gezin...
De kraamhulp beschrijft tien beslissende dagen uit het leven van drie jonge vrouwen. Kwetsbaarheid, wilskracht en moordlust vinden elkaar in een beklemmende, ontroerende pageturner: Esther Verhoefs engste thriller ooit.


8 opmerkingen:

  1. Leuk dit boekennieuws. Ik zag het boek in de boekhandel liggen. Het komt zeker op mijn 'nog te lezen lijst' te staan. Ook ik heb nog een boekennieuws geplaatst op mijn blog.
    Lieve groetjes,
    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n m ooi boek. Nou vind ik alle boeken van Esther Verhoef goed maar dit is echt een toppertje. Ik heb het al bijna uit en ben pas een paar avonden aan het lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook gekregen voor mijn e- reader en ga hem gauw lezen. Ben nu Stuk aan het lezen van Judith Visser. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt spannend, die zet ik op mijn lijstje! Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg bedankt voor deze boekentip, ik ben over de helft en het is zo spannend! Ook bedankt voor je filmtip: ik keek gisteren ook naar Prisoners en vond het een topfilm. Laat maar komen, die boekentips en filmtips! ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat boek ken ik nog niet. Zet het op mijn lijstje erbij. Dank je

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!