maandag 3 maart 2014

Blog in Spot nr. 8 "Little Things"





Het is al weer een poosje geleden voor de Blog in Spot,totdat ik laatst van Marije van het mooie blog Little Things een berichtje in mijn mailbox ontving met daarbij de foto van deze geweldig mooie Tilda die zij heeft gehaakt


Jullie herinneren je vast al de Tilda's nog wel die mijn mailbox bezochten om vervolgens in de
"Tilda's from all over the world"gallerij geplaatst te worden..
Het patroon is hier verkrijgbaar overigens.


En zo kwam deze beauty nog aan na zo'n 1 1/2 jaar!
MAAR Marije haakt nog veel meer mooie dingen,vandaar dat ik haar in de Blog in Spot rubriek plaatste,want haar blog is zeker een bezoekje waard....



Marije nog bedankt voor het toesturen van de foto's!




4 opmerkingen:

  1. Heb direct even "gepiept" op haar blog en wat een leuke zeg! Ze verdiend zeker meer volgers, ik heb de eerste aanzet gegeven ( nou ja, jij natuurlijk door haar in de spotlight te plaatsen), wie volgt?!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Tilda. Zo wordt jouw Tilda weer opnieuw in het zonnetje gezet.
    Altijd leuk om variaties op je eigen werk te zien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om mijn blogvermelding hier te lezen! Inmiddels is het aantal volgers alweer gestegen! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat is echt knap gemaakt,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!