maandag 16 februari 2015

Cactussen in mijn shop!


Ik ben er nog steeds verzot op en inmiddels zijn er een 10 stuks van mijn haaknaald gegleden waaronder deze laatste 5 voor in mijn shop!


I'm still fond of these ones and made 10 of them till now including these last 5 to sell in my shop


De prijs scheelt niets met die in het tuincentrum incl. het potje,bovendien hoef je deze niet te verzorgen en zijn ze prikvrij en ze zijn ideaal voor op o.a een kinder of studentenkamer :-),
maar ook leuk voor ergens in de woonkamer...


Their prices are the same as in the gardencentre(incl. pot),the difference is that you don't need to water these ones and they are prick free,looks nice in a kids room or studentroom ;-),or somewhere in the livingroom....



Fijne avond nog!

Have a nice evening!







23 opmerkingen:

  1. Ook deze zijn weer super leuk!!! Mooi gemaakt hoor Angeline!

    Fijne avond! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Vera,ze zijn ook zo ontzettend leuk om te maken!Haast verslavend,ha,ha.... ;-)

      liefs
      Angeline

      Verwijderen
  2. Zo leuk zo'n stel bij elkaar! Wat een mooierds heb je gemaakt....
    Ik ben heel toevallig ook lid geworden van de cactusclub... ;-)
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Prima voor mensen zonder groene vingers. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love your cacti!!!!
    …. and the quote is great!!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt ,nou die zien er zeker echt uit ,prachtig gemaakt liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk geworden!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt superleuk. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, die zijn leuk! Ik zou ze zelf ook graag eens een keertje haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, gaat Angeline planten verkopen. Mijn eerste gedachten bij het zien van de foto. Ja, maar wel de gehaakte versie. Geen prikkende planten en deze hoeven ook geen water. In tegenstelling tot hun look-a-likes, kun je deze beter niet in de felle zon zetten.
    Ze lijken net echt. Leuk idee.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze zijn weer super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi en ze lijken bijna echt zo met dat bloemetje erop. Heel tof.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die heel mooi gehaakt!
    Leuk om ze bij mekaar te zien!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Angelines, está muy bellos los cactus, a mi me encanta!!!!!!! Un enorme abrazo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van welke kant ik ze ook bekijk, ik vind ze helemaal fantastisch. Haak zo door. groet,
    Silvia van blijmakersenzo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke dingen allemaal weer. Inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie cactussen heb je gemaakt en waar kan ik deze cactus club vinden en hoe kom ik aan die leuke patroontjes
    gr Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!