maandag 10 augustus 2015

Sushi love ♥...from fish to sushi and back!
















Ik kwam laatst dit patroon tegen op internet en vond het zo onwijs leuk dat ik die toch graag eens wilde uitproberen!

I saw this pattern on the internet and it was so funny that I had to try this once!


Van vis tot sushi en weer terug eventueel...

from fish to sushi and back again...





Maar voordat ik deze gisteravond haakte was ik al eens met sushi aan de gang gegaan deze week!Ik kwam op het idee door de verpakking van sushi die we zojuist verorberd hadden,tja en sushi patroontjes vind je ook genoeg op internet.

I made some more sushi last week(had the idea from a sushi package we had just eaten and there are plenty of patterns on the internet to crochet sushi)

Deze sushi m(h)aakte ik om kado te doen aan vriendlief van onze dochter die binnenkort jarig is en dol is op sushi tesamen met n kadobon van zijn favoriete sushi restaurant!
Ik hoop dat hij het leuk zal vinden...

Made this sushi as a b-day gift for my daughters friend together with a giftvoucher for his favorite sushi restaurant,he's still on vacation with my daughter and his parents in Kroatië and never visits my blog so he can't see this ;-)  )


Maar nu is hij nog volop met mijn dochter en zijn ouders aan het genieten in het mooie Kroatië!
Onze zoon is afgelopen woensdag weer thuisgekomen van zijn vakantie met zijn vrienden...gelukkig want daar n ander het heerlijk vind dat hun kids met vakantie zijn(de rust,e.d)vinden wij er niets aan!Ha,ha,ha...we gunnen ze het van harte maar het is dan toch wel rustig en saai in huis vinden wij!

Our son is already home from his vacation  with his friends and we are glad it's not so quiet and boring in da house anymore!Ha,ha,ha...



10 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch altijd orginele dingen erg leuk weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En natuurlijk zal hij dat een leuk cadeau vinden! Anders deugt hij niet, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig om de vis zo in een sushi te zien veranderen. De poes lijkt meer warm te lopen voor een vis dan voor sushi.
    Leuk sushi-cadeau voor de vriend van jouw dochter.
    Vakantie is heerlijk, maar ik vind het ook gezelligr als iedereen weer thuis is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wéér een prachtig en origineel cadeau! Jij hebt je roeping gemist, je had PGM moeten worden (Personal Gift Maker) :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De sushi, ehhhh, vis of toch..... . Nou ja, zeker weten dat het in de smaak valt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat leuk!! En zo origineel in een plastic Sushi - bakje :) Dat kado is vast supergoed ontvangen. De foto's met jullie kat erbij vind ik ook zo lollig, wij hebben namelijk ook een langharige kat en zijn naam is... Sushi! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!