vrijdag 28 december 2012

Colsjaals ze blijven leuk om te maken...


3 Dagen,3x een zwarte colsjaal die weer op 3 verschillende manieren te dragen is....
1 voor mijn dochter die graag een zwarte nog wilde hebben met een glimmertje erdoor en 2 om kado te doen.
Ze haken zo lekker weg,dus gelijk ook voor 2 kleine meiden die helemaal weg zijn van roze er ieder 1 gehaakt om te geven als we met oud/nieuw naar hen toe gaan.Het is knalroze met een glimmertje erdoor al lijkt het hier op de foto meer rood...

                              hier zie je het filmpje hoe je ze kan maken


                        Verder wens ik iedereen een hele fijne jaarwisseling!

24 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze en idd heel makkelijk te maken. JIJ ook en hele fijne jaarwisseling meis, en voor 2013 alle goeds en heel veel haakplezier :D

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent enorm productief geweest, zeg! Knap werk!
    Fijn oudjaar en een fantastisch nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zijn ze geworden en vooral dat kaartje met dat hertje eraan maakt het helemaal af.
    Fijne jaarwisseling en een goed . gezond begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en snel om te haken en het geeft veel plezier om te dragen.

    Jullie ook fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2013.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi Angelique.
    En jullie ook een hele fijn jaarwisseling en veel geluk en gezondheid voor 2013 en dat je nog maar heel veel moois mag laten zien op je blog
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn gewoon weg prachtig!
    Altijd handig met deze grijze, natte dagen.
    Ik wens jou en je familie een Gelukkig Gezond Creatief 2013!
    Warme Kerstgroetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt leuk. Ik heb het filmpje even zitten kijken en kreeg meteen haakkriebels. Ik heb nog wel een leuk bolletje liggen om deze col te maken. Wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. owwwwwwwwwwwwww wat ben je hard aan de gang geweest zeg.....geweldig allemaal, een heleboel blije gezichten.
    ik wens je ook alvast een heel goed uiteinde toe angeline een een gezond 2013 ( dit zeg ik terwijl ik aan een mega dikke plak friese suikerbrood zit )

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk, ik heb net effen na het flimpje gekeken wat heeft zij mega nagels zeg, wens je alvast een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013 .lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn heel mooi!!
    Lekker ook met dit koude weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke collen meis!!!!!
    Heerlijk om te maken en ze worden altijd enthousiast ontvangen!!!!!

    Een hele fijne en veilige jaarwisseling x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er ook weer een gehaakt!
    Net de draadjes weggewerkt.
    Fijn om te haken en leuk resultaat, dus de moeite waard.
    Nog bedankt voor het filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Die maak je snel zeg!
    Ze zullen ze vast heel erg mooi vinden!
    Wat staat er op het labeltje een prachtig hert!! Is dat een stempel?

    Ik wens je een gelukkig en creatief 2012!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leonie,ja dit is inderdaad een stempel en een vrij grote ook,vond hem zooo gaaf!Hij is hier op een vrij groot label gestempelt,hij is van Inkadinkado een rubber stempel of hout,dus geen clear stempel,die hebben zulke gave stempels!

      Verwijderen
  14. Ik heb het filmpje bekeken en het is id geen moeilijk maar wel erg leuk patroon om te maken. Voor jou ook een heel goed uiteinde en nog beter begin van het nieuwe jaar.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie colsjaals zeg! Net wat je zegt, ze blijven leuk. En wat zullen de meisjes ook blij zijn straks met hun eigen sjaals :-)) Ik dank je voor alle blogbezoekjes dit jaar en wens je een hele fijne Jaarwisseling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb er ondertussen ook al 4 gehaakt! En er zullen er nog volgen denk ik!
    Leuke kleur voor de kleine meisjes!

    groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha, ha, die Angeline, toch weer aan de colsjaals. Ik heb er ook weer één op mijn haaknaaldje staan. :)) Ze blijven inderdaad heel erg leuk om te maken en het zijn ook leuke kadootjes om te geven.
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beste Angeline, ik ben onder de indruk van al je werk. Jij verdiend daarom een diepe buiging van mij. Dank je wel voor al deze prachtige dingen. Ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor!
    Mag ik vragen met welke wol en naald je deze gehaakt hebt?

    Misschien moet hij toch maar eens op mijn to-do lijstje komen.

    Liefs Anouk
    www.ah-nouk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze heb ik met de wol van de Zeeman gehaakt met dubbele draad en haaknaald nr.8.Maar in mijn vorige blogberichten(de andere)heb ik ze ook met haaknaald 8 en dubbele draad gehaakt,de bruine versie en de blauwe met haaknaald 6 en enkele draad.Maakt niet zoveel uit.Je moet gewoon losse opzetten in een veelvoud van 2 en als je deze dubbel neemt jou gewenste lengte(ik hield het op ongeveer een 82 cm en houd er rekening mee dat het nog wat uitlubbert)Vervolgens sluit je de sliert losse met een halve vasten in de 1ste losse,haak je 6 losse ga je verder zoals op het filmpje,net zolang tot je je colsjaal breed genoeg vind,ik stop na 16 toeren,de blauwe na 20,is eigenlijk behoorlijk breed,maar wel lekker om dan ook nog om je hoofd te kunnen slaan,al heb ik dat tot op heden deze winter met die zachte temperaturen nog niet echt gedaan.Haakt heerlijk weg....volgens sommige verslavend,ha,ha

      Verwijderen
  20. Ik zocht al langer naar een patroon voor een colsjaal. Deze van jou ga ik zeker eens uitproberen want hij ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!