woensdag 16 januari 2013

Dochters....Marco Borsato



                               "Daughters.......Marco Borsato"

Alweer 2 1/2 jaar geleden dat ik dit filmpje maakte voor onze Kel en dacht dat het verloren was gegaan tesamen met het verwijderen van mijn Hyves enige tijd geleden,maar gelukkig kwam ik het tegen op een oude externe harddisk die ik eens aan het 'doornemen'ben!

It's 2 1/2 year later since I made this movie from my daughter and I thought I've lost it when I deleted my Hyves a while ago,but fortunately I found it on an old harddisk.



Zooooo'n mooi nummer en zo blij dat ik dit nog heb!Sindsdien krijg ik ze amper nog voor mijn lens,dus mijn verjaardagskado van ze next month is om een shoot van hun beiden te maken zodat ik ze mooi weer een keer voor mijn lens heb....een mooi kado vind ik,dus hopelijk 'trappen ze er in!';-)ha,ha....

Such a beautiful song and I'm so happy I've still got this movie!Since that time it's hard to get the kids in front of my camera at this age,but next month is my bday and I'll ask them if they want to pose for me in front of my camera for a shoot....as my bday-gift,so I hope they will!;-)ha,ha...

Laatste keer dat dit met mijn dochter lukte is alweer een dik half jaar geleden,zoonlief al helemaal zelden tot nooit!:-(



Last time my daughter would is more than a half year ago,my son rarely or never!:-(




11 opmerkingen:

  1. Oh, heel erg leuk en je hebt een knappe dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben nog al een emo kikker met muziek ....dus hier lopen ds druppels nog volop, wat een mooie meid en wat een prach foto's en ik hoop dat dit allemaal gaat lukken ( vast wel hoor)....en die zie ik dan ook graag tegemoet komen. wat fijn dat je dit speciaal iets hebt terug gevonden

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha,ha....die Jenneke!Emo-kikker...hier lopen de druppels van het lachen over mijn gezicht van jou!;-)Maar eerlijk is eerlijk,ik heb dit toen om een speciale reden gemaakt en dus ook ik kreeg een 'brokske in mun keel'toen ik het weer terug zag na al die tijd,zoals ze dat hier zeggen in Brabant;-)!

      Verwijderen
  3. Tja,,, foto's en pubers, moeilijk. Hier hebben ze de gewoonte dat als je een foto maakt dat ze die verpesten, lachen,,,NOT!!!! Je snapt het niet, juist nu ze zo mooie en lekker jong zijn en het zo leuk is, ook voor later. Nou ja, ik hoop dat je plan lukt.

    Leuk filmpje!!

    lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een stuk he ?! Is dat niks voor Paul ??? Alhoewel die nu ook lekker aan t "puberen" is......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg kippevel van dit nummer... het is zo mooi! Heel mooi gedaan met die foto`s erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe dochter! Mooi filmpje, fijn dat je het weer hebt gevonden.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!