maandag 21 juli 2014

Zo blij als een VIS dat het buiten wat aangenamer is....



Heerlijk die temperatuur nu buiten,een stuk aangenamer.
Kijk vis nummer 2 is ook klaar gehaakt met Stone Washed kleur Amethyst van Scheepjeswol,bij deze is de staart beter gelukt omdat ik hier niet eigenwijs deed en het patroon gelijk van het begin af aan volgde (i.p.v een magische cirkel bij de blue one,dacht dat doe ik zo...wat een scheve staart opleverde bleek achteraf,maar Freddie Fish mag er toch zijn,nobody's perfect toch?!?!)



The second stone washed fish with Scheepjeswol yarn color Amethyst.
This time the caudal fin looks better than the blue one I made,because I followed the pattern right from the beginning now instead of starting the body with a magical ring which gave the blue ones a crooked caudal fin

15 opmerkingen:

  1. Wat zie ik daar?
    Een vis op 't droge!
    In deze kleur is ie ook erg mooi ;-)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Purple Beauty! Hij is inderdaad nóg beter gelukt dan Freddie. Maar Freddie kan zeggen dat hij de allereerste is. En dus speciaal!
    Ik denk dat er iemand érg blij gaat worden met dit vissie. Een blij vissie :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In deze kleur is hij ook heel leuk. Soms moet je je eigenwijsheid even opzij zetten. Maar ik vind Freddie ook heel mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook mooi geworden, ze mogen er allebei zijn, vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie kleur! Ik heb net eens even terug gekeken en die blauwe is ook bijzonder mooi hoor :). Petje af voor je haakkunsten en ook voor de presentatie! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi die stone washed vissies.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi! Hij is leuk!! :D en ja wat heerlijk toch wel vandaag he! Beetje regen doet de boel lekker afkoelen :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prima gelukt, en ook deze kleur vind ik prachtig!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is ook mooi. Komt ie bij de andere vis op het toilet te staan? Nog even en je kan een aquarium vullen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super nice, also the blue one! This stone washed yarn looks looks great and is perfect for the fishes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word echt steeds nieuwsgieriger naar die Stonewashed...in de vakantie maar eens naar kijken, leuke missie:-)!! Weer zo'n gave vis...je hengelt ze ook zo even uit je haaknaald!..deze kleur vind ik ook errug mooi trouwens!! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi ik heb die eigenwijze move niet echt gezien hoor bij je eerste exemplaar :-) Deze is ook héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, mooi gemaakt!! De hitte komt er alweer aan geloof ik....ik ben er ook niet zo goed in :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!