zondag 29 maart 2015

Romantisch kussen en mandje ge(h)maakt....




Deze roos had ik laats eens gehaakt met stonewashed van Scheepjeswol...ik blijf verliefd op dat garen zo mooi!


I love the stonewashed yarn from Scheepjeswol and this time I made another flower pillow as one that's totally crocheted



Nu had ik eens een keer een heel ander kussen in gedachten met deze roos als de gehaakte versie en dit is uiteindelijk vandaag het eind resultaat geworden...

I had this one in my mind and so it ended...


Ik kocht een oudrose kussenhoes en maakte uit resten stof twee bladeren die ik lichtjes opvulde.
Tesamen met de gehaakte roos naaide ik alles vast met de naaimachine op de kussenhoes,een houten button er nog bij en toen vond ik hem wel af!


Tja en helaas heb ik al vele kussens op mijn bank en kun je nu eenmaal niet alles zelf houden,dus hij staat in mijn shop en wie weet gaat hij zelfs mee naar de Crafty Gardens in Juni!

I have to many pillows on my seat so this one can be found in my shop or maybe at the carfty gardens market in June!



Deze leukerd bedacht ik ook net als bovenstaand kussen zelf.
Een opbergmandje leuk voor op een commode / toilettafel/ kinderkamer,etc.
Gehaakt met zpaghetti in combinatie met katoen en n toer jute erin.

I also made this pink basket a combi of zpaghetti yarn and cotton.


Zo en dan ga ik nu nog even lekker op de bank...ns kijken wat we nu weer gaan maken! :-)



"Beauty begins the moment you started to be yourself"




17 opmerkingen:

  1. wow, wat mooi allebei! Ben benieuwd wat je nu weer gaat bedenken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe?
    Je kan niet alle kussens zélf houden?
    Dat is perfect mogelijk, hoor,
    ik geef er geen af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zegt dat je je afvraagt vanwaar mijn mooie wolletjes komen, maar deze is ook heel erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk mandje, succes met je cursus en nog veel meer met je marktkraam.
    Grtz
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kussen er goed geslaagd! Ik zou zeggen gewoon zelf houden en af en toe afwisselen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kussen is erg goed gelukt hoor! Mooi geworden!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer vrolijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig & sfeervol kussen ...
    Leuk idee van je de grote bloem ...
    Het mandje vind ik heeeel gezellig ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kussen. Goed idee om de bloem op een ondergrond vast te maken. Zo komt hij nog mooier uit.
    Het mandje is ook mooi. Leuke combinatie van materialen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke combinaties heb je gemaakt! Allebei schitterend resultaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg! Die roos is helemaal af met de gevulde bladeren en de grote knoop! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi, jij bent niet te stuiten!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi lente kussens. Leuk idee om het als applicatie op een kussenhoesje te naaien.

    lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het kussen is echt een blikvanger, maar het mandje ook! Ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh had je prachtige kussen zien voorbij komen maar zie dat ik er nog niet op gereageerd had. Wow een echte bjoetie! Love it! Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat kan jij toch iets mooi maken of oppimpen ,ook je vossekop is een pracht exemplaar

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!