maandag 6 april 2015

Mr. & Ms. Bear



Deze twee rammelaar beertjes van 20 cm hoog haakte ik naar het leuke patroon van Lanukas...(beertje Donato).

I made these two rattle bears from Lanukas bear pattern...

Ik haakte ze met stonewashed van Scheepjeswol,zo mooi...ben gewoon verliefd op dit garen en het haakt ook zo heerlijk weg.Mr. Bear haakte ik afgelopen vrijdag en gaf hem een strikje extra en n gepersonaliseerde knoop....

I made them with Scheepjeswol Stonewashed yarn and gave Mr. bear a bow and a personalized wooden button...


Gisteren had manlief een late dienst en haakte ik vervolgens Ms.Bear....

Yesterday my husband had to work late and in that time I made Ms.Bear...


Zij kreeg een bloemetje en en rokje en natuurlijk weer ook houten button!
Allebij hebben ze een rammel balletje in hun buikje
zo verliefd♥ zijn ze op elkaar ;-)


I gave her a skirt and a flower and wooden button!
They both have a rattle in their tummy...their so in l♥ve ;-)




Maar voor hoelang ze samen zullen blijven is nog maar de vraag....ze komen n.l binnenkort in mijn shop /gaan mee naar de crafty gardens markt.Maar tegen die tijd is er vast een heel klein schepseltje die ook van ze zal houden :-)

But I don't know for how long they can stay together...because you can find them in my shop soon,or maybe on the crafty gardens market in June,but than a lovely little creature will take care of them ;-)



9 opmerkingen:

  1. Stone washed is echt een ideaal garen voor deze twee, het past perfect bij ze!
    Je hebt ze heel mooi gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt, en ja dat stone washed garen is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en wat zijn ze leuk !!! stonewashed is fijn om mee te werken hè, ik ben een tas a/h maken (bijna klaar, yeah)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Wordt tijd dat ik ook eens aan de Stonewashed ga, ik heb er al zoveel over gelezen!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super snoezig, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze juni niet gaan halen... :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes zeg, mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Please how do I get the pattern for these cute little bears in english? they are so cute, I need to make 4 sets already. Thank-you for reading this. Jackie jpudvay@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!