zaterdag 28 mei 2016

En ze leefde nog lang & gelukkig ♥ /And they lived happily ever after ♥


Dit zijn de twee aapjes Fienne en Freddie....heavenly in l♥ve!

These two are Fienne & Freddie heavenly in love♥

Maar daar ging echter wel het een en ander aan vooraf!
Het begon allemaal vorige week zaterdag...


Fienne kwam als eerste tot stand...ze vond het maar niets zo bijna in haar blootje zonder haar jurk en dook gauw weg achter haar handjes in mijn nieuwe All Star schoenen die net binnen waren gekomen.

Daarna kwam Freddie...hem werd zelfs n "oor aan genaaid"!

Tot daar en toe vonden ze me nog wel aardig,maar toen!!!
Gisteren had ik lekker vrij dus tijd for some real monekybusiness...en tijd heeft het me gekost kan ik je zeggen!

Ik heb nl niet zo'n heel erg goede relatie met naald en draad en mijn naaimachine(neeeh hiermee bedoel ik geen haaknaald en draad hoor) en het in elkaar zetten is ook geen kunst maar die kleertjes?!?!

Ik was soms wel een half uur bezig alleen al om n doorzichtige draad in n minuscuul klein gaatje van de naald te krijgen INCL> mijn leesbril en veel licht (voor de oorbellen van Fienne o.a)
Nou en wat denk je van die gladde voeringsstof omzomen...pfff.de naaimachine die tegen strubbelde,etc.,etc....jammer dan, maar Fienne's rokje is gewoon met zwart garen omgezoomd!
Ze vond het niet zo'n probleem en was al lang blij dat ze zich niet meer hoefde te generen en eindelijk iets aan had!

Ik heb me heel wat afgevloekt daarbij..tot ik dacht.."whatever,maak er gewoon t beste van...denk je nou echt dat die kinderoogjes dat straks zien?!?!?"
Die twee bruidskindjes zien op 16 Juni alleen hun 'mooie papa en mama',hun eigen mooie kleertjes en ja...Fienne en Freddie!

Ik weet haast wel zeker dat ze in hun ♥tjes worden gesloten op zo'n dag en ze s'avonds na een indrukwekkende dag vol liefde mee naar hun nieuwe thuis worden genomen die Fienne en Freddie...


Daar wilde ze gisteren eigenlijk wel al heen als ik niet bij zou trekken!
Ze vluchtte samen naar buiten toen ik ging opruimen,om even weg van al mijn gemopper van de zonsondergang samen te genieten.

Het was gelijk liefde op het eerste gezicht tussen die twee!
Ze kwamen nadien schoorvoetend naar binnen en vroegen heel voorzichtig of ik vandaag hen niet ook in het echt wilde verbinden en n mooie reportage voor ze wilde maken.
Tja toen ik die twee verliefde koppies zag kon ik natuurlijk niet meer weigeren en zodoende...


They both married yesterday...


Fienne


Freddie







Daar zaten ze dan samen APETROTS








Freddie had hele mooie ringen gekocht!



You may now kiss the bride!♥


Ze zijn zooo dol op elkaar!


Fienne blijft maar kussen


Ze hebben allebij ondanks alles toch ook wel mijn ♥ gestolen die twee!

Fijn weekend!


Have a nice weekend!



12 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa! Gewéldig stel! Deze keer geldt het gezegde 'al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding' helemaal NIET!
    Ze zijn prachtig, deze F-aapjes en ik vind ze zo grappig... Zo toveren meteen een lach op mijn gezicht.
    Is Fienne inmiddels uitgekust? Of staat Freddy onder de 'hickies'? :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor...ze zijn inmiddels uitgekust...maar nog steeds heavenly in love! ;-)

      Verwijderen
  2. super, even wat anders als lovebirds hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk je zult wel apetrots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die twee. Ik heb ook een haat verhouding met naaimachine en naald en draad.
    Fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk verhaal en eind goed, al goed!!
    Fijne zondag.
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha heerlijk verhaal! Wat een schatjes en wat zien ze er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Full in love. Grappig, lief, mooi paartje. Liefde die niet overgaat. Deze aapjes worden vast veel geknuffeld en de liefde slaat vast op mensen over.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!