zaterdag 14 december 2013

Circus magneten en bierdop magneetjes met hertjes





Gelukkig gaat het al weer stukken beter met me!Dus kan ik jullie ook eindelijk eens laten zien wat ik in die ene tussenliggende week had gemaakt waarin ik me even fit voelde.

Ik kocht bij de kringloop eens deze vintage puzzelstukjes in een zakje,vond ze zo leuk en maakte er magneetjes van.


en de laatste drie kleinere circusmagneetjes van de reeks...



Ook had ik van de zomer bierdopjes die je van het flesje af moet draaien i.p.v met een opener meegenomen bij mijn zus en maakte daar deze magneetjes met hertjes van...


Zijn ze niet schattig?!?Zo krijg ik langzamerhand meer en meer spulletjes,dus hopelijk vind ik nog eens een leuk marktje om een keer te gaan staan met alles.



Ik maakte ook nog een mooie schouderwarmer in die ene week n.a.v een exemplaar wat ik in een winkel zag na...maar die volgt nog!Rest mij nu om mijn huis maar eens op orde te maken en vervolgens de Mont Blanc te beklimmen....ofwel die gigantiscche berg was die is opgelopen van al dat ziek zijn :-(

Lieve groetjes en een fijn weekend allemaal!
Angeline



12 opmerkingen:

  1. Hahahaha ik heb ook tig puzzelstukjes liggen om eens wat mee te doen (volgens mij ook circus) maar je bierdop magneetjes vind ik helemaaaaaaaaaal toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee met dito resultaat!
    Fijn dat je nu weer wat opgeknapt bent. Laat je niet weer grijpen door die bacillen hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer beter met je gaat. Het is toch niets om zo ziek te zijn.
    Goed idee van om die puzzelstukken en doppen zo te gebruiken. Je moet er maar op komen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee je magneten van puzzelstukjes en bierdopjes. Ze zijn echt geweldig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Angelientje,

    Wat een geluk dat je weer bijna de oude bent.
    Stom, eh, zo ziek zijn?
    Ondertussen heb je wel niet stilgezeten:
    zowel het circus als de hertjes zijn wunderbar,
    Vooral mijnheer Olifant is super.

    Dat winkeltje (of kraampje) van jou wordt beslist een succes.

    Ondertussen heel veel moed bij het beklimmen van jouw mont Blanc!
    (Hier bij ons ligt de Everest - en dat is de hoogste berg ter wereld moet je weten)

    Volg de gids en laat hem af en toe ook een stukje doen in plaats van de hele tijd voorop te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi die bierdopmagneetjes!! Echt lekker vintage.. heel mooi!

    Groetjes en een fijn weekend verder!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww die bierdopmagneetjes .... ♡
    Blij om te lezen dat het bergopwaarts gaat moppie x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk, die puzzelstukjes en magneetjes! Ik heb ook nog heel veel doppen liggen, heb er ook al eens wat mee gedaan met plaatjes. Pfff, nou sterkte met die Mont Blanc... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent Angeline, goed uitzieken hoor....Je idee van de bierdopjes en puzzelstukjes vind ik super, ziet er ♡-stikke leuk uit, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat meer dan leuk zeg♥ een die bierdopjes wat schattig gedaan ♥.. fijn dat het beter meet je gaat
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke ideetje
    blij te lezen dat je weer beter bent (y)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!