maandag 6 januari 2014

Time to....give away! ;-)




Pfff wat was het moeilijk zeg....kiezen WIE nou de bloemensjaal zou krijgen!Het minst leuke van een give away is als het uiteindelijke weggeven komt....niet om er afstand van te doen,maar om te kiezen,want je wil iedereen wel blij maken met jou give away,maar helaas is dat niet mogelijk.

Dus besloot ik flink wat bloemen nog te gaan haken zodat ik er niet 1 maar 2 weg kon geven,waarna het dan ook echt ophield,ha,ha...want ja de sieraden moesten ook nog vergeven worden.



En zo kwam ik op het idee om de extra bloemensjaal die ik nog had gehaakt aan Marjo van" Marjo's Cosy Corner" te geven!
Omdat ik vind dat zij het heeft verdient om eens in de' bloemetjes' gezet te worden en de winnaar van de andere bloemensjaal is Sandra van" Beautiful Boardwalk"


De sieradenset is gewonnen door Onny van "Onny's"

Dames gefeliciteerd!
Ik wens jullie alle drie veel draag genot van deze give away.
Als jullie mij je adresgegevens even mailen via mijn 'contact' dan komt het z.s.m 
jullie kant op!

Tja en bovenstaande "Time to dance on the table and drink champagne"herinneren jullie zich vast nog wel van mijn nieuwjaarswens aan jullie allen hier op mijn blog op oudjaarsavond...
Deze stond ook op mijn FB bij mij met als reactie van mijn vriendin(waar we s'avonds de NY party hadden met onze vrienden)

 Ja Angeline ga die tekst vanavond maar eens waarmaken

en even later

De tafel staat klaar!

en zo geschiedde....maar NIET alleen,dan wel samen!


Tja time flies en zo verdwenen de kerstspullen afgelopen zaterdag ook weer stilletjes de zolder op na precies 1 maand te hebben gestaan.


see you 'soon'






21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiden!!!!!!!!

    Ik vind het heerlijk hihihi al die kerstmeuk weer foetsie ;) Back to een beetje normal hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal Angeline!
    Bovenop de tafel met champagne.
    Jullie zien er allebei stralend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke foto's..... en ik kan niet geloven dat ik DIT gemist heb :-( feliesssss aan de lucky ladys xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige shawl en dan heb ik deze give-away dus gemist. Pech voor mij, maar gegund voor de winnaressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie shawl en sieraden!!! Helemaal gemist blijkbaar, bij tijden zit ik veel maar soms ook tijden bijna niet op blogspot te neuzen. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de winnaars! En tja, nog maar 11 maandjes en dat is de Sint van 2014 het land ook alweer uit en kunnen de kerstspullen weer tevoorschijn gehaald worden, hihi., Het zal vast hard genoeg gaan! :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meiden van harte met jullie prijzen! Enne staat je goed die bar/tafel hihi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie give away dus proficiat aan de winnaars
    Knalfoto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joehoe ik heb gewonnen. Helemaal niet verwacht, maar wat leuk. Ik probeer je emailadres te vinden , maar grrrr mijn lappie werkt niet meer en via mijn mobiel kunt het ook al niet om een emailadres te vinden pfff. WIl je alsjeblieft mijn even een mailtje sturen zodat ik hem kan beantwoorden. Mijn emailadres is: onnys.creations @ gmail.com Alvast bedankt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Angeline , wat ben ik BLIJ met de sjaal....superleuk...ik zal grote zorg dragen voor de bloemen ....
    Thnxssssssssssssss XXXXX

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toevallig op uw blog geraakt. Heel leuk om te lezen en wauw ... wat een prachtige projecten. Proficiat voor de winnaars !!!
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd dames. Geniet van de prijs!
    Bedankt voor de kans Angeline.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd winnaars! dankjewel voor het organiseren van je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaaaahhh! Ik word gek!! Jippieieieieieeeee! Ben zoooooo blij!! Dankjewel!!
    Xoxox Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief van je om een tweede bloemensjaal te haken.
    Alle winnaars gefeliciteerd. Jullie zijn er vast heel blij mee. Draad de gift met plezier.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat dames!! Hahaha en toffe foto daar boven op de tafel! Santé!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief dat je er 2 gehaakt hebt en ja dat is gewoon altijd lastig bij een Give Away :-)) Gefeliciteerd aan de winnaars van de prachtige sjaals en de sieraden!! Angeline bedankt voor het organiseren deze mooie Give Away en heerlijk op de tafel gedanst zo te zien....moet kunnen toch, als je maar lol hebt...hahaha!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!