zondag 24 januari 2016

Flamingo bijtring/rammelaar...Flamingo babytoy


Voor de dochter van mijn nicht uit Australie die pas een meisje kreeg haakte ik deze zelf bedachte bijtring!

I made this cute flamingo toy for a little baby girl from my family in Australia,who's born last decembre.

Het begon allemaal met de kaart die je op de foto zag die ik bij de Hema kocht.
Dat bracht me op het idee om n flamingo te gaan maken,maar dan wel een zonder n lijfje want hij moest tenslotte wel in een brievenbus doosje passen!Aangezien pakketpost naar de andere kant van onze aardkloot vanaf € 35,- pas begint...fietfiew!

It all started with the flamingo card I bought at Hema...the card gave me the idea to make a flamingo but one without a body because I had to send it through the other side of the world!And because of the costs it had to be mailbox post.



Al gaande vormde zich meer en meer het eindresultaat in mijn gedachten...

So it formed more and more as it was in my mind all the time...



 Tja en tussendoor werd ik vanuit mijn yarnbowl goed in de gaten gehouden!
And meanwhile it kept an eye on me out of the yarnbowl!


 Maar ik vind hem super schattig♥ geworden!Ik hoop dat ze er aan de andere kant van de wereld net zo vrolijk van worden...

I really love it...so I hope they will love it also

Ik besloot om het geheel uit te werken in een patroon voor dit leuk baby speelgoedje wat kan functioneren als bijtring en met een rammelballetje in het hoofdje ook nog als rammelaar!

Mocht je interesse hebben in het patroon mail me dan!

Interested in this pattern?!!Send me a mail!





                                    prijs patroon/price pattern € 2,50


============================================================



23 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, dit zal heel erg gewaardeerd worden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bijtring is geweldig, wat een mooi cadeautje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed gedaan! Héél origineel! En die 'gluurfoto'; geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg dat zal wel in de smaak vallen echt knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat geweldig zeg! Ik denk dat ze daar in Australië echt heel blij mee zullen zijn :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die super leuk bedacht, heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een originele en grappige bijtring. Wat heb je hem leuk op de foto gezet. In Australië worden ze vast heel blij van dit cadeautje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk idee!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig. Zijn ze vast erg blij mee. Jammer dat ik zo weinig kleintjes in mijn omgeving heb.. ander zou ik er ook eentje maken....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat clever bedacht en het resultaat is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zeer tof ideetje, stuur je mij het patroontje door, mijn vriendin Hélène had voor de geboorte van haar kleindochter verschillende kleine en drie grote flamingo's gehaat, ik denk dat ze hier ook blij mee zou zijn,
    proficiat met je creatie, groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee voor een bijtring!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat gaaf, zou graag het patroon van je willen hebben. Maar hoe ik mail ik jou? Sorry dat ik niet weet waar ik je mail adres vind.

    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Veronica

    Ik hoop dat je dit leest/ontvangt...ik heb geprobeerd jou mail ergens te ontdekken maar daar je geen blog hebt lukt me dat niet,als je links boven op mijn profiel bij meer informatie geven had geklikt had je mijn email kunnen vinden,maar via blogger heb ik je vraag ontvangen...nu hoop ik alleen dat je mijn antwoord kan lezen,ha,ha.Ik vraag 2,50 voor mijn patroon...mocht je interesse hebben dan kun je me dus mailen op ahvandenbroek@gmail.com

    Groetjes en misschien tot horens!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedenmorgen, ik zou dit patroontje graag willen kopen is dit mogelijk?
    Met vriendelijke groet, Maartina
    maartina.teunissen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!