dinsdag 21 januari 2014

Update Earlybirdjes voor de Earlybird stichting/tevroeg geboren kindjes!


even ook voor diegene die geen FB hebben ;-)

Ohhh wat word dit een groot succes!
Ik was eens even flink mee aan het "delen" gegaan,want ik gun het Marjet(de bedenkster van het patroontje)zo,ze heeft er echt voor moeten 'knokken',maar zo blijkt maar weer...als je een bepaald doel voor ogen hebt en je gaat daar met alle liefde en plezier voor dan zal het uiteindelijk lukken,laat je nooit of the never uit het veld slaan....

Het vogeltje ging gisteravond pas 'online'en vanochtend waren er al meer dan 400 aanvragen voor het patroontje!
Ook heeft de evenoude FB groep 'Earlybirdje'al 455 leden,wordt daar geweldig gecoördineerd
en Marjet ?!?!? Ze wordt zelfs geïnterviewd...lees hier haar eigen woorden:

Ik kan het niet meer bevatten dames. Het is zo mooi wat er gebeurd! Echt Studio heeft aangegeven mee te willen werken, met: een haak-in, het maken van een video-tutorial, patroon op de website, verzamelpunt, inkopen van goedkoop katoen, blog, etc etc!
Donderdag word ik geïnterviewd voor de krant, er is een bedrijf dat hoezen voor couveuses levert die graag wil helpen en alle hulp die iedereen aanbied. 

Nooit maar dan ook nooit heb ik hiervan durven dromen. Jaren onbegrepen worden en een trap in je rug krijgen... Word het doorzetten beloond en kan ik echt zonder er ook maar iets voor terug te willen (buiten een dosis liefde en warmte) zonder dan men me raar aankijkt?! (Geen idee of jullie dit warrige verhaal begrijpen hihi). 


Nou Marjet ik,of misschien moet ik zeggen 'we' ;-) begrijpen je heeeelemaaal!
Geniet er lekker van en met zo'n geweldige stichting waarbij een honderd fotografen verspreid over ziekenhuizen in geheel Nederland zo'n geweldig mooi 'werk' verrichten (aangezien het allemaal vrijwillig is en niet op commerciële basis)en zoveel lieve mensen die NU al aan de haak zijn geslagen kan het haast niet anders als dat dit......
                                                       
                       EEN GROOT SUCCES moet gaan worden!!!

Dus voor de haaksters onder ons waarbij het net als bij mij ook kriebelt voor de earlybirdjes zeg ik DOEN!
Meer info vind je onder de catagorie 'Haak ook een earlybirdje'rechts bij het overzicht en wel in het Nederlandstalig daar wij nu iets heel moois voor in eigen land hebben voortaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!