donderdag 20 februari 2014

Bij deze veil ik een sjaal/omslagdoek voor Sophie!Kom op en bied!!!



Dit kleine meisje kwam ik tegen op FB/internet,althans de 'roep'van haar ouders om dit kleine meisje van ruim 1 1/2 jaar naar Amerika te kunnen laten gaan voor de behandeling van haar
neuroblastoom!


Meer hierover lees je HIER
of HIER

Het zal je kind maar wezen.....Dus wil jij geld doneren voor deze kleine dame dan kan dat via bovenstaande links.

Persoonlijk wil ik deze door mij zelf gehaakte sjaal/omslagdoek gaan veilen voor deze jonge dame....zowel op de FB site van de Stichting Sophie wil leven onder recente berichten van anderen op de Stichting Sophie wil leven als hieronder bij de reacties kun jij een bod uitbrengen op deze sjaal!


BIEDEN VANAF 25,-




Degene die op 10 Maart het hoogste bod uit heeft gebracht mag hem kopen,het volledige bedrag zal vervolgens door mij worden overgemaakt naar de Stichting Sophie wil leven.


GO AHEAD!!!!!

Omdat je je dan weer even realiseert wat een bofkont je eigenlijk bent als je kinderen gezond zijn.


14 opmerkingen:

  1. Jij bent 's nachts echt op je best hè, hihihi! Super initiatief! Ik heb zo geld overgemaakt, maar wat een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt Sandra omdat ik dan s'avonds tot laat heb moeten werken en dan kan ik helaas :-( nooit slapen voor 2 uur s'nachts

      Verwijderen
    2. Snap ik; eerst 'acclimatiseren' :-)))

      Verwijderen
  2. Super goed! Hoop dat je goed verkoopt! Succes!!! Groetjes Lisanne
    draad en praat..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super goed Angeline, maar ook ik heb al gedoneerd ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed initiatief, hoop dat er een hoog bod uitgebracht wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede actie van je en een prachtige sjaal!
    Ik hoop van harte dat het veel oplevert!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat er nog niet geboden is. Bij deze mijn openingsbod: €30,--! Wie volgt??
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toppie Monique!!!!,je bent de hoogste bieder momenteel,benieuwd of iemand je nog gaat overtreffen ;-)

      groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  7. O wat goed. En je hebt al een mooi bod! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief ik ga doneren en kom met een oeranje/rode/roze sjaal en ik bied ;Hij is lyrisch over je fudge!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk kan Sofie naar Amerika, mooi initiatief van jou! En fijn bod heb je al gekregen, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!