vrijdag 13 juli 2012

Rwoauw...een kunstenares in haken met een grote K!



Zij is met haar Lionheart Project maar liefst bijna 2 jaar bezig geweest,om deze 3 leeuwen te haken met tapijtwol voor de Olympische spelen 2012 in Engeland!Om een frame van staal met daar omheen weer polyester heeft ze met dezelfde steek opgevoel gehaakt om de spieren van de leeuwen zo goed mogelijk uit te kunnen laten komen.Wat een gigantisch werk!Ze heeft dan ook menigmaal met haar handen in het ijs gezeten de afgelopen twee jaar ....nou en ze zal inmiddels ook wel flink wat eelt op haar vingers hebben denk ik zo!
Maar petje af!De leeuwen hebben tentoon gestaan in een 16 meter lange glazen kooi...





                     Op onderstaand filmpje zie je haar aan het werk aan haar 1ste leeuw!





Het zijn zeer zeker geen amigurumies die deze dame/kunstenares haakt!!!





                            Nee,zij pakt het meteen goed aan en haakt op ware grootte!
Meer zien van haar?Google eens op haar naam zou ik zeggen(afbeeldingen)

3 opmerkingen:

  1. O, wat prachtig, ik ben een beetje jaloers! Ik zou ook graag zo intensief bezig zijn met haken(ja inclusief eelt en handen in ijs), wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, waar haalt ze de tijd vandaan.
    Maar wel erg apart!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!