dinsdag 18 september 2012

Kipkebab met tzatziki

 
 Het was dan ook ECHT een day-off!Ik heb dan ook helemaal niets gedaan in huis vandaag al mag dat best weer eens na zo'n drukke week,maar mijn accu moest toch echt even opgeladen worden en uitgebreid koken?!?!...Uh..Uh...mooi niet!
Dus vroeg ik aan mijn dochter wat ze wilde eten en ja die kipkebab had ze al lang niet meer gehad en daar had ze nou eens echt zin in...en moeders ook,want dit heb ik eens van de Weight Watchers destijds,maar vandaag een NOG simpelere versie en wel:

Men gaat langs een Turkse winkel en koopt daar een Turks brood(de onze had alleen nog maar 5 kleinere ronde...ook goed),om de hoek zat de Aldi en aangezien het al 17:45 was snel daar even nar binnen,waar ik een klein emmertje tzatziki kocht,slechts 99 ct(lekker!!en zeker zo makkelijk als hem zelf nog moeten maken),kipfilet,gesneden ijsbergsla en lekkere kleine tomaatjes.

De kipfilet in stukjes geknipt boven de pan en bestrooit met peper en zout,terwijl je die lekker bruin bakt ondertussen de tzatziki lekker royaal op het brood smeren,wat sla erop en daarna de kipfilet erop met de fijngesneden tomaatjes...."klaar is Kees"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!