maandag 10 december 2012

Als je onderhand 16 bent wil je alleen nog maar stoere dingen...;-)





Een dikke maand en dan is hij alweer 16!Onze jongste telg.Al even was zijn 'zeekamer' verandert in een wat stoerdere versie,maar boven zijn bureau zat nog steeds een haaienposter in de lijst en die moest er dan toch onderhand maar eens uit!

Dus ging moeders maar eens aan het scheuren,printen en plakken met nog overig behang en de kranten die op mijn verzoek waren meegenomen uit Amerika door vrienden van ons....

Sommige vinden het misschien helemaal niks,maar het is toch wel geworden wat ik er zelf van in gedachten had en Tim is er gelukkig ook heel blij mee.:-)

Nu als laatste nog een keer op de stoffenmarkt in Eindhoven het stof kopen met de Route 66 afbeelding erop om een kussen voor op zijn bed van te maken,want daar heeft hij blijkbaar toch ook iets mee....


Maar dat zal wel ergens in de loop van het komende jaar worden,ach Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd...


 dus...almost finished!



De Grafische bewerking van Tim´s foto heeft hij deze keer zelf gedaan en is deze keer niet van mij,
ik heb hem alleen maar ´geleend´uit zijn map met projecten voor zijn Grafische opleiding;-)

13 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het stoer hoor!!! Wij hebben hier zo nu en dan ook eentje van die leeftijd in huis..... hoef ik jouw niets meer te vertellen toch??? hihihihi.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha....ik heb met hem totaal geen klagen,echt niet,zo'n makkelijke knul...maar heb ook nog een dochter van bijna 18 en die pubert veel meer,blijkbaar hebben meiden dat erger als jongens;-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Vooral die lijst met foto's vind ik super, heb je dat zelf geprint?

      Verwijderen
    2. Ja ik heb het krantenpapier op A4 formaat uitgeknipt en in de printer gelegd,alleen moet je wel goed opletten dat het glad is,want 1x ging het mis en liep het krantenpapier vast in de printer,ik schrok even want je zag het helemaal niet meer zitten en je moest het verwijderen(is een vrij nieuwe printer en had i.v.m scannen,e.d maar gelijk een goede genomen)!!:-(,maar ik kon een gedeelte van het apparaat oplichten en toen kon ik het binnenin verwijderen,dus mocht je ook gaan 'stunten'zorg dat het papier goed glad is en er goed voor ligt;-)

      Verwijderen
  3. dat ziet er goed uit. echt mooi gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel gaaf gedaan! Ook Tim zelf is goed bezig geweest met de grafische bewerking. Grappig, ik zie twee heel bekende posters :-)
    Stoere kamer zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte jongenskamer!
    Het kind is er duidelijk vanaf he...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier net andersom, dochter van 15 makkelijke puber, zoon van 13 begint te puberen, pfff af en toe om van te gillen!
    Ik vind dit wel echt een stoere kamer! Gave ideeën! Met 16 zijn ze wel echt kind-af zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg...ik vind het echt een stoere kamer! Tof die kranteknipsels! Ik heb hier een 13 jarige en die hangt er nog echt tussen..wil wel stoer zijn, maar is het eigenlijk nog niet...hahahaha! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, dat is echt wel een stoere kamer, goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vind het zeer zeker wel mooi ♥ een stoere kamer voor een stoere knul hoor, jeetje bijna 16 al.......het gaat veeeeeeels te snel allemaal

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!