zondag 30 december 2012

"Bodemloos"Loes den Hollander



Hij mag er weer zijn de nieuwste Loes den Hollander,spannend met een zeer verrassend einde....

Tjeerd en Lizzie van Loon en Mies van Meekeren hebben een sterke familieband. Ze delen een turbulent verleden, maar de tijd heeft daar rust in aangebracht. Dat verandert als Hella, hun moeder en zus, een zelfmoordpoging doe die slaagt. Het verleden komt tevoorschijn in de persoon van wie iedereen zich al jaren geleden definitief heeft afgewend en ze ontdekken dat er iets valt af te rekenen. Ze verzetten zich tegen zijn eisen en bundelen hun krachten. Maar hij weet wie van hen de zwakke schakel is. Hij weet ook iets niet en daardoor wordt de confrontatie die niet uit kan blijven een angstaanjagende gebeurtenis die niemand had voorzien.

3 opmerkingen:

  1. Voor jou en je familie een jaar vol vreugde, liefde, vriendschap, geluk,
    inspiratie, gezondheid ... liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel liefde,eerlijkheid gezondheid en creativiteit voor 2013,voor jou en je gezin

    groetjes mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Angeline,
    Ohhh wat heb je me blij verrast vandaag met je vrolijke Hollandse post! Wat super schattig dat hoesje met spiegeltje, die gaat zeker mee in mijn handtas, lekker handig! En je leuke kaartjes, en de koetjesrepen (samen met dochterlief al verorberd). Ik ben dol op Hollandse spulletjes, dus deze post was helemaal raak. Een DIKKE dankjewel!! Groetjes Carolien (PS of ik me ooit aan het molentje ga wagen weet ik nog niet, ben helaas niet zo'n haaktalent als jij!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!