donderdag 2 mei 2013

DIT vond ik nou zoooo geweldig...



Van de hele troonswisseling vond ik dit wel zo geweldig!Dat geeft toch maar weer even aan wat een modern en vlot koningspaar we getroffen hebben met Willem-Alexander en zijn mooie Maxima.
Ook de Bolero die gespeeld werd door het orkest te samen met Armin van Buuren vond ik erg mooi en ja
dat onze koning en koningin een groot fan van Armin van Buuren zijn dat is wel duidelijk....


This part is what I liked the most of the throne change....Willem Alexander and Maxima visited Armin van Buuren on stage unexpectedley!So we have very modern royalties with these two!

I also liked the Bolero very much which was played  by Armin and the orchestra!It was beautiful!








Tja en daar kan ik ze dan weer geen ongelijk in geven!:-)Armin is niet voor niets al 3x tot s'werelds beste DJ verkozen!

They seem to be a big fan of Armin who's 3 times world's best DJ!


12 opmerkingen:

  1. ja daar zijn ze fan van ik !! vond dit dan ook mega geweldig en wat een boost voor armin

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fan-tas-tisch en blij moment!! Ik hou ervan
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, hé en gaaf dat je bij Marloes in de leer gaat, wie weet win je het pakket bij mij???Leuk dat je meedoet met mijn weggever, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja wat leuk was dat he dat ze het podium opgingen ach zijn ook mensen he.......ze doen net als wij...Ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat waren dat een geweldige beelden afgelopen dinsdag, de koning en koningin die een spontane actie ondernemen en bij werelds beste dj op het podium gaan staan. Ik vond het geweldig. Hier worden we gewoon blij van, een koningspaar wat zich onder het volk begeeft. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Armin rocks hihihihihihi

    Leon heeft de mazzel gehad bij zijn releas van een CD te mogen zijn. Op Ibiza!!!!! Die was ook onder de indruk van deze leuke spontane en waanzinnig goed muziekmakende man ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit was id gaaf. Ik vind het vooral leuk dat we nu een koning hebben die van mijn eigen leeftijd is...Staat gelijk een stukje dichtbij je eigen belevingswereld en daar hoort Armin ook bij.. Ben benieuwd hoe hij het verder gaat doen.. Zaterdag bijvoorbeeld......

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook genoten van de bolero en de samenwerking van het orkest en Armin van Buuren, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was inderdaad geweldig!!!!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toevallig is jouw blog op een of andere manier de laatste waarop ik terechtkom voor het slapengaan. En met de bolero moet dat extra lukken.

    (of net niet)

    Slaap lekker!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!