zondag 22 september 2013

Three times a lady (cowl)shawl

 Tja het patroon van Drops pakte iets anders uit voor mij met de Fenna acryl en aangezien het geen garen is wat je even makkelijk uit kan halen er maar een eigen draai/naam aan gegeven :-)

Ik heb er een col aan gehaakt en je kan hem op 3 verschillende manieren dragen.Ik haakte er nog een los bandje bij wat je om de voorzijde samen kan nemen zodat de shawl er weer heel anders uit komt te zien.Ook haakte ik er nog een roos bij die op beiden manieren er los op gedragen kan worden,maar die ook ergens anders op gedragen kan worden.

Ik maak er maar gelijk mooie kaartjes aan,dan is dat ook weer gebeurd!




Mijn eigen 'model'was niet thuis maar ik hoop dat dochterlief hem van de week nog een keer voor de camera wil showen voor me want je moet deze echt 'om' zien vind ik.

Ze is van de week op haar werk gevraagd of ze model wilde staan voor kleding voor iemand die een webshop met kleding heeft dus dan zal ze voor haar moeder ook wel over haar hart strijken,ha,ha...

Voor mezelf hoop ik het originele patroon nog eens ooit te kunnen maken :-)



14 opmerkingen:

  1. Die sjaal heb ik ook een keer gemaakt maar als ik jouw versie zie ga ik hem nog een keer maken maar dan met col, en ik denk met wat dunner garen net als die van jou, ik vind hem echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo mooi! Veel mooier dan de Drops uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook zonder exclusief showen van dochterlief is hij schitterend meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Angeline! Goed bedacht met dat bandje en de col er aan.
    Het kleurverloop komt heel mooi uit in dit model.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, deze is ook al zo mooi en inderdaad veel mooier dan de originele. Super leuk met die col er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo juist ook de laatste hand aan dit patroon gelegd, ook van fenna garen gehaakt. Zelf met drie knopen gemaakt omdat ik precies volgens het patroon heb gehaakt en de kleuren nu niet zo mooi doorliepen. Morgen bij daglicht ook mijn dochter maar eens lief aankijken of ze wil poseren voor mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Heel inspirerend allemaal, Drops heeft veel leuke patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee om er een col op te haken. Ik heb het originele patroon gehaakt en hij zit heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch wel mooi geworden hoor,lijkt me lekker warm aan de hals.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een woord.....Fantastisch!!!

    Gr. Sandra

    http://sandraseigenhandigheidje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh nog al z'n mooie sjaal en wat leuk dat je hem op verschillende manieren kan dragen... Die roos is ook helemaal top...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!