zondag 10 november 2013

Heerlijke Hachee (+ recept!) en de Glow van gisteravond...





Tja de weergoden waren ons niet al te best gezind,maar ondanks dat gingen we toch met zijn allen richting Eindhoven voor de Glow 2013 te lopen!Maar eerst hadden we heerlijke hachee(met verse friet) gegeten bij een vriendin...

Een recept wat een andere vriendin eens van de Allerhande had en zo hand op hand rond ging...tja en je hebt hachee en hachee,maar deze is om je vingers bij op te eten zo lekker!


Je vind het RECEPT HIER.

De rode wijnazijn en de peperkoek hierin maken het juist zo lekker en ze had hem 7 uur lang op een laag pitje laten staan dat zal ook wel meetellen denk ik zo.....

Om half negen gingen we de Glow  lopen en het was nog ontzettend druk wat we niet hadden verwacht gezien de voorspelde buien,waarschijnlijk dacht iedereen toch te gaan met de hoop dat het dan minder druk zou zijn,maar ondanks dat en de enkele regenbui was het zeker de moeite waard weer!



                          We hebben volop genoten en veel lol gehad met zijn allen....



Dat ik mijn camera niet mee had genomen deze keer was niet zo erg,want Nicole had die van haar bij en ook zo nu en dan gefilmd,kijk zelf maar wat voor iets moois zij er weer van heeft gemaakt,want dat kan ze hoor!

                                                    GLOW TRAILER 2013 
                                                       
                                                         (van Nicole)
let op het monster wat je ziet met zijn bek wijd opengesperd...deze is geprojecteerd op nevelend/sproeiend water in het Eindhovens kanaal!

Om elf uur hadden we de route van 4 km gezien en gingen we voor een drankje naar de Irish pub...


waar de mannen op 1 na aan de Guinness gingen en die ene die dronk net als ik een colaatje...want ja er moet toch iemand de BOB zijn ;-)

Het was een zeer geslaagde en gezellige zaterdagavond!

13 opmerkingen:

  1. Prachtig meis! Heel bijzonder zo een GLOW-evenement!!!!!

    Owwwwwwww hachee .... Leon lust het niet (en ik zit nu te watertanden ............)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door het filmpje krijg ik nog meer zin om er naar toe te gaan. Toch maar even kijken of we ergens een gaatje vrij kunnen maken om er deze week ook heen te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk we hadden gister ook willen gaan, maar helaas wilde de auto niet wat wij wilde we gaan kijken of we deze week nog een kans hebben om als nog te gaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verslag van een geweldige avond, zo te lezen en zien. Het filmpje is echt super, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi zeg. Dank je wel dat ik er toch bij kon zijn dmv je blog ♥
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf! Een vriendin van mij is daar vorig jaar geweest en toen dacht ik: dat wil ik ook! Glad vergeten natuurlijk.... Volgend jaar! Mooie foto's, hoor.... En het klinkt erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gisteren pas begonnen en duurt t/m 16 November,dus a.s Zaterdag is de laatste avond ;-)

      Verwijderen
  7. Wat gebeuren er in Nederland toch veel leuke dingen. Ik had nog nooit gehoord over Glow in Eindhoven.
    Jullie avond ziet er heel aantrekkelijk uit. Dank je voor het recept. Ik ga het zeker ook eens proberen.
    Het filmpje geeft een mooie impressie.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je foto's, ik hoop dat ik vrijdagavond vrij kan maken om te gaan. Als ik je foto's zie is het weer echt de moeite.

    groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend knap, die film! Kei gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chique trailer, lijkt me echt eens de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor al die lichten en die verschillende kleuren, prachtig.

    Lieve groet,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!