woensdag 9 juli 2014

Gratis zomer editie van Simply Crochet/Free Simply Crochet summer edition !



De Simply Crochet....een heerlijk haakmagazine wat 13 keer per jaar uitkomt in de UK,helaas maar een keer of 6 in ons eigen land,vandaar dat ik een abonnement heb al sinds afgelopen November van de Engelse versie.

I really like this english crochet magazine and I'm glad I have a subscription in the UK for 13 magazines since last November,because in the Netherlands there will only be 6 times a year a translation from this magazine.


For those who likes....the Simply Crochet summer edition free for download over here 


Er staan super leuke patronen in en tot op heden is me 1 nummer pas wat tegen gevallen,maar dat kan ook persoonlijk zijn....we hebben tenslotte ook niet allemaal dezelfde smaak!(gelukkig anders zou het een saai wereldje zijn)

Ik zag dat je hier een gratis zomer-editie van hen kan downloaden momenteel!
Dus voor de liefhebbers
klik hier

De nieuwe Simply Crochet is weer een heerlijk nummer met heel veel moois erin zoals....

Lots of nice patterns in the next edition.....




Hopelijk voor hen die de Nederlandse versie kopen komen deze leuke patronen daar ook allemaal in ;-)

Verder dacht ik dat we voor de komende maand zeker wel genoeg water hebben mogen ontvangen,maar goed het is nu eenmaal zo....


Enough rain has fallen these last days for the rest of this month...



Ik ga nog even lekker aan de haak voordat ik weer mag gaan werken voor vandaag van 18:00 tot 23:00 deze keer in onze vestiging hier in mijn dorp en ohhhh wat zal het saai worden zo in mijn uppie in een heel zwembad....want ik geloof niet dat er van 21:00 tot 22:15 veel mensen zullen komen zwemmen met het voetbal voor vanavond!Daarvoor is er ook al niets aangezien de verenigingen vorige week hun laatste avond hadden.Dus zie mezelf vanavond al zitten helemaal in mijn uppie voor de beamer in de horeca! ;-)

Home alone maar dan op mijn werk,ha,ha


I'm going to crochet for a little time before I can go to work for the second time this day....from 18:00 till 23:00.I think I'll be home alone but than at my work this evening instead of the football from the Netherlands against Argentina....will be 5 long hours to work without almost no customers to swim I think :-(



Fijne Woensdag verder.....

Have a nice Wednesday...





16 opmerkingen:

  1. Ik zou eigenlijk ook een abonnement moeten nemen op Simply haken want deze is steeds direct uitverkocht hier. En tja, vanavond zullen de meesten inderdaad achter hun teevee zitten i.p.v. te gaan zwemmen.Misschien haakwerkje meenemen?
    Fijne woensdag nog, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik jou nog te bedanken voor de gratis download. Dus bij deze ... bedankt :-) !!!

      Verwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad leuk uit. Ik heb nog nooit zo'n blad bekeken maar dat ga ik nu dus wel doen. Werkse vanavond en ik vrees ook dat je het bad voor jezelf zult hebben. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes vanavond!
    P.s. Die schelpen zijn wel heel errrrgggg leuk!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de download tip!
    Werkse vanavond!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de download tip.

    Werkse vanavond. En jij krijgt dat betaald om voetbal te kijken is ook leuk toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes vanavond, hopelijk is de wedstrijd spannend, dan is het zo tijd om naar huis te gaan (misschien wil je dan zelfs niet eens weglopen van het scherm ;-) )
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeerlijk alleen voetbal kijken op een mega scherm echt ik zou niet treuren. Lekker de bondscoach uithangen en ongegeneerd uit je dakkie gaan, genietze!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had de downloadtip al elders gelezen... toch heel erg bedankt dat je dat wou delen!
    Leuk tijdschrift in ieder geval...
    Sterkte vanavond in je eentje .. alleen vieren of alleen treuren... dat is niet geweldig... Maar allé ik ga er van uit dat het vieren wordt! ;)
    Laat ons hopen op een zonnig dagje morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé tof, bedankt voor de tip. Ik stond gisteren met die blad in m'n handen. Weer teruggezet maar ik had wel zoiets, misschien leuk om mee te nemen met vakantie. Ik ga 'm downloaden:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke bedankt!
    Ik hoop dat je gisteren niet in slaap gevallen bent? Hihihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi blogje ik vondt u via andere bloggers...ik zal zeker meer bezoeken en lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd, heel erg leuk. Vooral dat kussen met die bloemen.
    Jammer genoeg is het in het Engels, daar kan ik dus niks mee.

    En de Nederlandse versie? Geen idee waar ik doe kan vinden, weet je toevallig hoe het blad dan heet of wie de uitgever is?

    Groetjes van Thea ♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag laatst in een wolwinkel een zomer editie liggen ja 9,95 was die,die lag er als voorbeeld bij andere bladen/boeken en was van nu,maar heb die nergens in de boekhandel/supermarkt gezien tot op heden....misschien even google dat je het dan vind?!? ;-)

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!