donderdag 17 juli 2014

Little b-day girl Juultje!


Ons aller kleinste nichtje in de familie wordt a.s zaterdag 2 jaar!
Lieve Juultje...zo'n schatje!

Kijk zelf maar...

I crocheted a poncho for our little niece Juultje who will be 2 next Saturday!


Aangezien ze toch een beetje incognito is met haar stoere zonnebril (van ons gekregen met haar geboorte ontdek ik zojuist,LOL) zal het plaatsen van deze foto van ' onze' kleine diva niet zo'n probleem zijn denk ik...
 De kleurtjes voor de poncho had ik al in gedachten en laat dat nou net de kleurtjes zijn die ze ook op de foto draagt!

Isn't she cute this little 'diva'?!?( a bit incognito on photo)

Maar ik wilde geen standaard poncho met zo'n punt,dus kocht ik dit patroon bij Mon Petit Violon en haakte dat in de kleurtjes die ik in gedachten had.
Ze komen een beetje feller over op de foto als in werkelijkheid

I bought this pattern from Mon Petit Violon over here and choose the next colors...


Marjet(heeft geen blog...van de gehaakte Earlybirdjes) 'hielp' me met de lengte door te geven ,de keuze van de knoopjes(of turqouise of rose of van beiden 1) en gaf me nog een leuke tip als kadootje om erbij te kopen...tja ik met een 17 en 19 jarige zit daar niet meer zo in,Marjet met haar 3 kleine dochters des te meer!

Ze zei:

Moeders vinden die lelijk dus de meiden krijgen ze niet maar de kids vinden ze geweldig!


 en zo gaat deze 'lelijke dame' a.s zaterdag tesamen met de poncho en een grote strik op verjaardagsvisite!

Marjet(mother of three little daughters) gave me the advice to buy this doll for Juultje,because I also wanted to give something not to wear ;-) She said: Mothers find this doll ugly so the girls don't get it from them,but they love this doll.
So here she is and she will go to the b-day party saturday together with the poncho and a big bow! ;-)


Het ponchootje (incl. mijn etiket van Nominette) moet als het goed is tot de ellebogen vallen en de vorm voor de schoudertjes zit er al ingehaakt!


en dan nu maar fingers crossed dat het EN past en zowel de poncho als de pop in de 'smaak'zullen vallen! :-)

Fingers crossed and hope that 'our'little diva likes her presents! ;-)





7 opmerkingen:

  1. Geen twijfel mogelijk .... prachtige poncho en "lelijke" hihihi "dame gaan zekerrrrrrr in de smaak vallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat zal dit mooie meisje prachtig staan, zeker met die mooie pop in haar armpjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige poncho. Ik dacht eerst dat het een rokje was. Die pop vind ik ook schattig. Gaat zeker beide in de smaak vallen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De poncho is niet zo mijn ding, maar de pop is schattig.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty poncho, well done! And I think the doll is sweet, too :-). Greetings, Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is leuk geworden. Daar is ze vast blij mee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!