zaterdag 2 augustus 2014

Kringlopen is zoooo leuk!


Vanmiddag had ik zin om even de kringloop binnen te gaan....dat was alweer zo lang geleden!
Daar ik eerst nog twijfelde ben ik toch maar gegaan(ja wie gaat er met 27 graden nou naar een kringloop?!?!?)
Daar was ik achteraf gezien toch maar wat blij om!

Went to the charity shop even when it was hot with 27 degrees,but it was so long ago and I couldn't stand it not to go...and I was glad I did!
Found a beautiful red vest and a Grolsch bottle cap table for our son.
(we were both happy!)

Ik scoorde een supermooi kort vestje...tres chique,maar helaas is rood moeilijk fotograferen en  zien jullie dus niet alleen hoe mooi rood dit vestje/hesje is,maar ook niet hoe mooi het garen is :-(

En voor zoonlief een stoer bijzet tafeltje van een Grolsch beugel,er past niet goed een nachtkastje langs zijn bed en nu kan hij hier toch een glas drinken op kwijt of zijn mobiel s'nachts die hij tevens als wekker gebruikt.
Ohhh wat was hij blij!(me tooo overigens)



Deze bedoelde ik nou....en heb ze nu gevonden.Ik had deze in een te kleine maat en dat vond ik niet mooi.Nu wel....een echt vissenoog!

Fish Freddie got his fish eye yet!Now I found the right size of this 'eye'for him ;-)

Hebben jullie overigens al die prachtige Koi Karper gezien die Sandra n.a.v dit patroon voor haar man heeft gemaakt?!?!
ECHT zoooo GAAF!
Kijk maar hier als je het nog niet hebt gezien.

Have you seen the beautiful Koi Carp from Sandra?!?
The one she made from this fish pattern for her husband?!?
You can see it over here


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vestje .... en dat krukje helemaal gaaaaaaaf!!!!!
    Ogen van vis staan leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal mooie spullen! Dat vissenoog is de BOM! Echt heel leuk! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk als je je kind zo blij kunt maken :-) en jezelf met een mooi jasje ;-)
    De vis ziet er nu echt super uit, helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi vestje!!! Balen altijd hè, dat rood... Wat doet dat toch met een camera... Grrr...
    Dus is stel me gewoon het mooiste rood voor dat er is, gecombineerd met dit prachtige patroon... Top!
    Echt een heel bijzondere vondst!
    En je vissenoog... Dat zoiets kleins zoveel verschil kan maken! Ik vond hem natuurlijk al mooi, maar nu issie he-le-maal af. Super!
    Dankjewel voor je lieve compliment en verwijzing xxx
    Lieve groetjes,
    Sandra
    P.S. Zoals je al merkte ben ik een beetje hap-snap blogposts aan het lezen. Verre van (chrono)logisch whahahahaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat rode vestje. Ik was vandaag ook nog bij de kringloop, maar niet zo'n leuke vondst gedaan!! Fijn te horen dat jij ook geen bench gebruikt. Lijkt wel alsof het een must is. Het druiste zo tegen mijn gevoel in en bovendien...een mand staat veel gezelliger, haha. Fijne avond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Angeline, dat vestje is KEI leuk....en die Grolsch kruk ook KEI leuk en natuurlijk de fish Super KEI leuk

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze post was me helemaal ontgaan. Wat een prachtig vestje! En dat krukje helemaal te leuk.
    Als ik weer ga zeuren over de oude meuk bij de kringloop hier in mijn woonplaats dan val ik weer in herhaling dus laat ik dat maar niet doen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!