zaterdag 20 december 2014

Vossen dasje / Fox scarf


Ik zag hem destijds in mijn Simply Crochet nr. 14 staan en vond hem toen al leuk!
Dit vossen sjaaltje....

I crocheted this little fox scarf out of issue fourteen from Simply Crochet!Made it for the 2 years old son from my hairdresser,who will gave birth to a second son in the end of January(for the babyboy I crocheted Vanessa Mooncie's Fox )

Nu haakte ik hem voor het broertje van 2 van de babyboy die nog geboren moet worden en waarvoor ik Vanessa Mooncie's vos haakte.

Zo heb ik weer een leuk en op elkaar afgestemd kraamkado om feestelijk te kunnen verpakken!
L♥ve it!

Would be a nice gift I think,but we're having such a soft winter,so I'll bring the birthgift next week to her home,otherwise her little two years old boy would'nt have much on wearing a foxscarf in April when she will start working again!

Aangezien mijn thuiskapster nu met zwangerschapsverlof is en zij pas in April weer terugkomt en we  ook nog eens zo'n zachte winter hebben,ga ik het komende week gewoon alvast afgeven.Anders heeft haar zoontje weinig aan zijn stoere vossensjaal.Ik vind het leuker als ze er nu al van kan genieten als straks na al die vele kado's en nummer twee alweer bijna 2 maanden oud is voor ik haar zie...;-)


De Stonewashed haakt zo heerlijk weg!Ik ben echt dol op dit garen!

I love to crochet with the stonewashed yarn from Scheepjeswol!


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sjaal. Het garen ziet er ook erg zacht uit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Angeline. Perfect kleurtje voor de vossensjaal. Jij bent helemaal in to vossen lately he!

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt meis! Nog een fijne zondag!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! En zo'n lieve uitdrukking met die slaap oogjes!
    Weer een perfect Angeline cadeau ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sjaal met mooi garen!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Stonewashed is inderdaad heel mooi, geeft iets extra's aan je projecten. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hè! En ik vind stonewashed ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh tof! Leuk idee. Ik maakte net nog een slangensjaal. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!