zondag 1 juli 2012

Step in the Arena 2012

Ja en dat heb ik gisteren gedaan...in de Arena van deze prachtige graffiti in de Berenkuil in Eindhoven.Een waar genot om deze 'straatkunst'te mogen bewonderen en ja dat doe ik dan ook al jaaaaaren!Al vanaf 2003 tot 2010 sleepte ik regelmatig mijn kids mee hier naar toe om ze vast te leggen met mijn camera.Vele vriendinnetjes wilden graag mee en vonden het prachtig!Helaas is het een stuk moeilijker tegenwoordig om 2 pubers van 15 en 17 jaar mee te krijgen,maar dat kan voor mij de pret niet drukken om er dan maar zelf even heen te gaan want ja....Step in the Arena is zo gaaf!


dus ik wil jullie hier graag even van mee laten genieten....
Geweldig mooi en wat een prachtige kleuren!
Helaas heb je dan van die knullen die er al gelijk na 1 1/2 week hun letters er overheen moeten gaan kalken!Zo zonde.........


Hierboven een filmpje van dit 2 daagse evenement.







Telkens weer geniet ik er ontzettend van om hier met mijn camera rond te lopen.


mooi toch?!?



Ja....en dan als laatste een kijkje in de "oude doos".
Ik heb 100 maar wel honderden foto's in al die jaren hiervan








1 opmerking:

  1. Heel erg gaaf!!!! (lastig he van die pubers, die van mij willen ook vanalles niet meer) Als ik in Antwerpen ben ga ik ook altijd even naar een park waar je dit ook rondom ziet, altijd zijn er wel kunstenaars bezig om een nieuw werk te maken. Ik vind het geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!