dinsdag 9 april 2013

Het kwam helemaal goed met HET GOED ;-)





"The Charity shop in our village was rebuilt"

De kringloop winkel Het GOED in ons dorp werd verbouwd en zou net zo mooi worden als Het GOED in Eindhoven...weken had ik geen zin meer om er even een kijkje te nemen,tussen al het stof en kabaal van de verbouwing,maar het resultaat mag er zijn!


It looks very nice..... more like a shop as a charity shop!;-)



Zo mooi is het geworden....het heeft nog weinig weg van een kringloop al zeg ik het zelf.....
De spullen en prijzen helpen je hieraan herinneren.
Kijk hieronder maar eens wat je zoal met oude blikken kan doen!


A good idea what you can do with old cans



Op onderstaande foto links zie je de koffie hoek,waar je koffie kan drinken of iets uit de automaat kan nuttigen.

Look at that cosy coffe corner for customers!(on the left)


Het aller leukste vind ik toch wel die gave pashokjes met de gordijnen van oude spijkerbroeken en de perzische tapijtjes op de vloer...


What I liked the most were the curtains of old jeans and the Persian rugs on the floor in the fitting rooms...


Heerlijk overigens zo'n nieuwe smartphone...kan ik eindelijk eens fatsoenlijke 'plaatjes'schieten met mijn mobiel!;-)


I'm glad to have my new smart phone to take these pictures

Wist je overigens dat de eigenaar van Het Goed,Bob Crebas genaamd, Miljonair is geworden door de verkoop van Marktplaats waar hij ook de eigenaar van was?
Ik heb dit in 2009 gezien op tv in het programma "Met niets begonnen"...na wat Google blijkt dat je deze aflevering nog steeds terug kan kijken op je pc.
Een erg leuk programma en van deze Miljonair kan je HIER de uitzending terug kijken.

Op de website van Het Goed vind je heel veel leuke ideetjes om oude spullen te pimpen tot van alles en nog wat...je kan zelfs als je een leuke tip zit het nog downloaden ook kijk HIER maar.Je kan op de website ook zien waar in Nederland Het GOED zoal zit.

some ideas......

Persoonlijk vond ik deze wel heel erg leuk van een oude krantenbak....


Maar als je nog kleine kinderen hebt is deze ook erg grappig....




Zo vind je er nog vele andere leuke ideetjes...ja kringlopen is helemaal HOT tegenwoordig!:-)

24 opmerkingen:

  1. jemig kom ogen te kort wat groot die fietsen aan de muur ook helemaal leuk en dan die pas hokken ik heb het nog nooit gezien
    wowwwww en wat leuk dat ik daarin ook even een kijkje mag nemen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie! Ziet er allemaal mooi uit zeg! De roze kast vind ik zo leuk, maar die blikken trouwens ook hoor. Ik ben weleens bij het Goed in Eindhoven geweest. Een stuk groter dan de kringloop hier in Tilburg. Die van ons het 'poubelle' en dat vind ik ook altijd wel een leuke naam :)
    De zandbakkoffer vind ik wel een erg leuk en handig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt zo wat een winkelformule apart, zo ziet Het Goed er hier ook ongeveer uit!!! Persoonlijk heb ik toch wat meer met van die volgestouwde rommelwinkeltjes, haha!!!

    De ideeën met de oude blikken vind ik wel super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk...wat betreft die oude rommel winkeltjes...gelukkig hebben we hier in ons dorp nog 2 kringloopcentra's....en inderdaad van die oude rommelwinkeltjes waar het allemaal niet zo netjes erbij ligt ze zitten overigens bijna naast elkaar in hetzelfde oude fabriekspand,maar daar kan je ook erg leuk slagen voor leuke prijzen,maar dat lukt me bij Het GOED ook nog wel hoor....al vragen ze daar voor sommige dingen ook ooit absurde prijzen,heb je het nieuw bij de Action nog voor minder....maar dat zie ik ook meer en meer bij de andere kringloopcentra's als Het GOED....die oude rommel kringlopen dus!Ze wten gewoon dat er voor bepaalde dingen vraag naar is en dat het kringloop gebeuren helemaal in is momenteel :-(....maar we score nog steeds voldoende leuks hoor:-)

      Verwijderen
  4. Dankjewel voor het meegenieten en de ontzettende leuke tip van de krantenmand......ik ga op zoek errug leuk!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, een kringloopwinkel om U tegen te zeggen, wat prachtig verbouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja super he! Wij hebben ook een winkel van Het Goed redelijk in de buurt. Ik wip er graag eens aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit inderdaad! Het grappige is dat ik laatst een keer in 'Het Goed' in Deventer ben geweest en heel veel van deze foto's herken ik daar van qua stijl. Ben benieuwd of ze dat dan bij alle winkels gaan doen. Ik zie het vanzelf als Nijmegen aan de beurt is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er prachtig uit. Die gordijnen van spijkerbroeken je moet er maar op komen. Wel eens bij het goed in Best geweest, de kringloop hier op het dorp is wel veel kleiner maar soms ze hebben wel leuke dingen voor heel weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het goed zit ook hier en ik moet zeggen is niet altijd even goedkoop!!! Maar als je iets zoekt kun je het toch voor een fractie van de prijs die je in de winkel betaald kopen. Er was gister ook een item op tv over marktplaats dat er zoveel 2e hamds verkocht-gekocht werd. Ik doe daar zelf ook aan mee, hahahaha, heb alweer een kast gekocht.... die weer opgeknapt moet worden dus krijg het were druk met de kwast...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die winkel is een shopparadijs meis! Wat ziet dat er ongelooflijk leuk en uitnodigend uit! Das toch geen straf om daar maar vaak heen te gaan hihihihihi
    Wie weet ... ik zet het maar op mijn "things-to-see-lijstje" hahahahaha

    Enne die site is ook helemaal geweldig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Da's inderdaad een hele mooie winkel. Die bij ons is recentelijk afgebrand. Misschien moet ik jouw blogje es doorsturen; kunnen ze er met de wederopbouw wat mee doen !!! hihihi!!! Maar zonder gekheid: dat zou wel een verbetering zijn !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke ruimte en wat overzichtelijk allemaal. Lijkt inderdaad niet op een kringloop.
    Leuke tips, ik zal eens een kijkje op de website va Het Goed nemen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeuj, wat een gave winkel zeg! Dat hebben ze mooi gedaan! Leuk dat je zo ook weer ideeën opdoet....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is mooi geworden, hier zijn ze ook aan het verbouwen. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik Het Goed behoorlijk duur geworden de laatste tijd. 5 euro voor een afgedragen vaal kinder t-shirt... gaan we niet intrappen....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er helemaal fantastisch uit!!! Daar zouden ze in België eens een voorbeeld aan moeten nemen. Hier zijn de kringwinkels - op enkele uitzonderingen na - nog altijd een rommelige en stoffige boel waar het echt zoeken geblazen is. Terwijl jouw foto's tonen dat het ook helemaal anders kan. Wel te hopen dat de prijzen in verhouding blijven anders is dat leuke er weer vanaf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En gelukkig hoort de kringwinkel hier vlakbij tot de geweldige uitzondering.
      Mij hoor je niet klagen!

      Verwijderen
  16. Wat een gave winkel zo! Zouden ze bij ons ook moeten doen in plaats van zo'n stoffige oude loods, dan heeft alles al meteen zoiets zooierigs...blêgh...dit ziet er héél tof uit! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ideeën zeg. Ik heb voor dit weekend een rondje kringloop gepland.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een hippe tent. Ziet er super uit.

    Ik heb alweer een vet idee opgedaan en opgeborgen ergens achteraan in mijn zwaar overgestockeerde hersenen. Het krantentafeltje gepimpt tot planten-iets. Dat zie ik echt zitten.

    Kringwinkels rule!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo, die winkel is wel heel trendy geworden.
    Hier in de buurt is ook een vestiging van Het Goed. Maar die vind ik echt te duur geworden. Leuk om doorheen te lopen, maar verhoudingsgewijs kom ik altijd met weinig naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben er vandaag geweest met de kids en hij is inderdaad leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!