maandag 29 april 2013

Nederland kleurt oranje!!!!


Ik heb ons kleine kikkerlandje nog nooit zoooo oranje gezien!Maar goed....je maakt ook niet jaarlijks een troonswisseling mee natuurlijk :-)


I never saw so much orange in our little country

Waar je ook kijkt het is een en al Oranje!
In blogland...

Orange everywhere!
In blogland....

Heel mijn bloggerdashboard kleurt Oranje van al die creaties(behalve bij mij dan),want ondanks dat ik het allemaal reuze leuk vind om te zien,heb ik zelf niet zo'n Oranje-koorts....het enige wat je hier in huis ziet is een 'flying Maine Coon'met een koningswuppie in haar bek en dat het liefst zo in de ochtenduren als ik net beneden ben(vorm van aandacht trekken misschien?!?!?)En neeeeh sorry dames dit vliegende projectiel heb ik nog niet kunnen filmen zoals me laatst werd gevraagd, door Moos als ik me niet vergis!Ik zie alleen vanuit de keuken een soort van plumeau voorbij vliegen en hoor haar uitgezette nagels in de jawel RUGleuning van het bankstel gaan :-( en ja.....natuurlijk zit Madam schijnheilig dan neergedaald op de vensterbank als ik de woonkamer inloop met een blik van "Ohhh neuhhhh dat was ik niet!...zal die hond wel zijn geweest die je hoorde",maar door haar 'boswilde' uitdrukking in haar groene kijkers weet ik al genoeg en zet dan gauw de keukendeur naar de tuin open voor deze F16!Djuu toch ik kan niet eens boos op haar worden.....watje dat ik ben!


My whole blogger dashboard colors Orange with all those creations from everyone,but here in the house the only thing that colors Orange is the  royal wuppie our cat plays with,I can only hear her flying by on my sofa(when her nails gets in to my sofa:-(....)She's like an F16!
And when I walk in the livingroom she has a look like "It wasn't me you've heard...it might be the dog"
But her eyes tells me something else when I see the wild look in her eyes,so I open the door to the bachyard very quickly so our F16 can fly through our garden!:-)


Maar om even op die Oranje-koorts die in ons land heerst terug te komen.....ook buiten blogland is het een en al Oranje waar je ook kijkt,bij de bakker,de bloemist,kledingszaken en in de supermarkten.
AH gaat daarin wel heel ver zelfs,koninklijke wuppies,dan nog alle merkartikelen die extra Oranje aandacht aan deze kroonswisseling besteden in de schappen,zoals een lepeltje met de koningin er op bij de Oranje verpakking DE koffie,etc,.etc.Bij  de groenten afdeling kon je er zelfs niet onderuit komen....


Even on the vegetable section in the supermarket everything colors Orange



Ja ja we slaan hier altijd goed op hol
en of dit alles nog niet genoeg was kreeg ik bij mijn boodschappen van Appie ook nog een gratis
Koningsbol!


Met daarbij JAWEL een hele stapel wuppies....oh my wat zal er weer wat afgevlogen worden hier de komende decennia door onze F16!



Morgen is het dan zover.


                       
                                                                                      (foto's van studio SJOESJOE)


                         Bye Bea...Hello Alex!

        Ik wens iedereen een hele fijne Koninginnedag toe bij wat je ook mag gaan doen EN:


 



12 opmerkingen:

  1. Hahaha jaaa ik heb wel oeranjekoorts met koning Hommel in da house....Het is ook 1 van mijn lievelingskleuren dus lekker makkelijk haha
    Fijne dag morgen en lekker smullen van je koningsbol
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig .... een vliegende plumeau met F16-ambities hahahahahahaha
    Wat een prachtige foto!!!!!!!!!!!

    (is alsof ik die 2 van mij zie rondrazen ... en jaaaaa vooral zo 'sochtends hahahahahahaha. Is hier zo erg soms dat Tika zelfs ingrijpt)

    Een hele fijne dag meis. Ben blij dat ik niet de enigste was die me verwonderde dat alles wat maar in de supermarkt enigszins oranje was opeens de koninklijke status kreeg hihihihi

    I am calm ... en ja hoor ... ik heb een oranje shirtje onder mijn uniform ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb ik weer genoten van je te gekke blogpost.
    Je vat voor mij als Belgische buitenstaander, de oranjekoorts mooi samen. Nu krijg ik eindelijk een iets beter idee van wat er allemaal gaande is bij jullie.
    Vooral die vorstelijke korting, daarmee heb ik moeten lachen. Je moet het maar bedenken.

    En dan Diva rondvliegend, ik kan het me levendig voorstellen. Dat van die nagels ook. Al onze zetels hebben klauwsporen achteraan. Ik wil al heel lang een nieuwe zetel in de woonkamer maar de echtgenoot weigert pertinent zolang de katten er zijn.

    De "keep calm" is dan ook weer goed gevonden. Waar vind je het toch maar allemaal?

    Fijne avond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha de Keep Calm vond ik op Pinterest ;-) Ja wij Nederlanders zijn een nogal overdreven volkje zo nu en dan en kunnen heerlijk doorslaan met bepaalde dingen....Als er ooit iets is gebeurd dan zie je dat niet op 1 of 2 zenders maar op alle tv zenders. .. en niet even. ... Nee de gehele dag. ... wat dag? !?!? Maak er maar gelijk even dagen van!!!!! We worden er dan figuurlijk mee dood gegooid als t waren. .. that's how we Dutchies are......:-(

      Verwijderen
    2. Ha ha de Keep Calm vond ik op Pinterest ;-) Ja wij Nederlanders zijn een nogal overdreven volkje zo nu en dan en kunnen heerlijk doorslaan met bepaalde dingen....Als er ooit iets is gebeurd dan zie je dat niet op 1 of 2 zenders maar op alle tv zenders. .. en niet even. ... Nee de gehele dag. ... wat dag? !?!? Maak er maar gelijk even dagen van!!!!! We worden er dan figuurlijk mee dood gegooid als t waren. .. that's how we Dutchies are......:-(

      Verwijderen
  4. Ik laat die oranjekoorts ook quasi nonchalant aan me voorbij gaan, hoor ;-) Ik houd best van oranje, heb zelfs een muur in de slaapkamer oranje, maar op dit soort dagen probeer ik een beetje oranje-blind te zijn. Het is een vrije dag die ik lekker rustig thuis ga doorbrengen, zonder drukte. Ik wens je een heel fijne feestdag toe en geniet vooral van die heerlijk uitziende koningsbol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die oranje koorts gaat mij ook voorbij hoor!!! Het is mij allemaal net even te gek en te veel... Je blog is voor mij dus één en al herkenning! Geen oranje te vinden bij mij hoor, niets oranjes gehaakt! Nou ja, een rood-wit-blauw broche dan ;)

    Geniet er van morgen! Ik ga lekker snuffelen op de rommelmarkt!

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een hele fijne "oranje" dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wel leuk om te zien hoe het leeft in Nederland die oranjekoorts, in België hebben we zoiets helemaal niet. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hier gaat het ook zo voorbij hoor, heb wel naar de troonswisseling gekeken vond dat dan wel weer speciaal

    geniet meis , liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een oranje T-shirt aan en heb oranje hagelslag gegeten vanmorgen :-) Ik zou toch graag een vliegje zijn nu en neerstrijken in Amsterdam, ben toch ook een beetje mee met jullie oranjedag! Hihihi F16 :-) Die wuppie's zijn toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post! Wat een gekte he, maar wel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!