zondag 21 april 2013

Nice book en uitslag give away....



Zo ik dacht dat het wel eens tijd werd om bekend te maken wie nu de toerenteller en wie nu het hartje heeft gewonnen,dus vroeg ik mijn dochter om 2 keer te grabbelen voor me....
Er deden 30 personen mee voor de toerenteller en 21 voor het hartje!

De toerenteller is gewonnen door Nancy-Nenz van het blog N 'enz.

(Nancy had geluk,want eerst had mijn dochter eigenlijk iemand anders eruit gevist maar die bleek geen volger te zijn van mijn blog....tja sorry maar ik ben een 'harde tante'wat dat betreft,ha,ha...dus dat was dan helaas pindakaas voor die persoon!)

Het rieten hartje is gewonnen door Lita van het blog Ronddwaleninmijnhoofd

Beiden dames mogen mij even hun adresgegevens mailen zodat het de komende week op de post kan!
Verder wil ik iedereen weer bedanken voor de vele en leuke reacties en niet getreurt er volgt vanzelf weer een keer een andere give-away!

Vinden jullie de vaasjes l-boven niet schattig?!?!?Die scoorde in bij de Wibra zaterdag,plaatste ze op een plateautje van de Action en het hele geheel kost denk ik net zo'n 7,50 bij elkaar!Ik ben dol op dat soort van biscuit porselein met daarin een kant afdruk,heb er ook 3 theelichtjes van en een mooie vaas die alweer zo'n 3 jaar op mijn kast staat te pronken en waar ik nog steeds niet op uitgekeken ben.....de buitenzijde lijkt gebreid kijk maar...



Voor de boekliefhebbers vergat ik deze nog te melden die ik vorig weekend uit las toen het zo'n heerlijk zonnige dag was zondags......


Wanneer Katie hoort dat haar zus Mia zelfmoord heeft gepleegd, kan ze het eerst niet geloven. Ook al hebben ze hun leven lang een moeilijke zussenrelatie gehad, dit nieuws slaat in als een bom en breekt haar hart. Pas later vraagt ze zich af: wat deed Mia eigenlijk op Bali?

Het eiland lag niet op de route van de wereldreis die Mia ging maken na de dood van hun moeder. Wat is er gebeurd voorafgaand aan de avond dat ze van een klif viel? Om antwoord op haar vragen te krijgen, besluit Katie om in Mia’s voetsporen dezelfde reis te maken, aan de hand van haar dagboek. Daarvoor zal ze haar veilige en succesvolle wereld van haar werk en verloofde moeten verlaten – om achter een schokkende waarheid over hun vader te komen. Maar pas op Bali zal ze ontdekken en volledig begrijpen wat er precies gebeurd is met Mia, en hoe het zo ver heeft kunnen komen…

15 opmerkingen:

  1. Was nog bij je 'paar daagjes weg' en nu zie ik dat ik je give-away heb gewonnen. Wat leuk!! Bedank je dochter namens mij ;-) en dom hoor om jou niet te volgen :) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaah fijn een boekentip, thnxx
    Heb gisteren Stoner gehad een boek uit de top 10 lijkt me een heel mooi boek X

    En de winnaars, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook bedankt voor de tip Esther...dan moet ik die Stoner ook maar eens gaan lezen misschien;-)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnars!

    Wat een leuke vaasjes en dienblad. Het lijkt net of het bij elkaar hoort en ziet er best chique uit.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boektitel staat al op het lijstje :-) Proficiat winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winnaars, gefeliciteerd! Geniet van de cadeautjes.

    Mooie vaasjes en de bloemen passen perfect erbij.

    Lezen doe ik superveel (zeker nu in mijn dagen van immobiliteit). Ik sla je suggestie ergens op voor binnenkort.

    Prettig laatste stuk van het weekend,

    Tot later,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames. Geniet lekker van de mooie giveaway.
    En wat een leuke vaasjes van de Wibra. Ze staan prachtig zo in een groepje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd meiden!!!!!!

    Enne Moos loves je vaasje enzo hihihihi. Leuk gecombineerd zo!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hé wat een leuk nieuws om terug te komen van de Ardennen en te zien dat ik je hartje heb gewonnen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames van harte feli!! Angeline bedankt voor het organiseren! Leuk die vaasjes zo, ik hou daar ook wel van! Ik lees niet vaak, maar als ik lees dan het liefst spannende boeken, deze lijkt me dat wel dus die komt op mijn lijstje...thanx voor de tip! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd aan de winnaars!! en het zijn idd super leuke vaasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. winnaars gefeliciteerd";D

    GROETJES MINGLE-MANGLE

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat winnaars!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zie je wel gemist!!! ik denk ik zal eens even wat verder gaan scrollen
    winnaars een beetje laat maar van harte alsnog

    en jij reuze bedankt voor de kans

    leuke vaasjes

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!