zondag 4 maart 2012

Cake in vorm van een roos

Cake daar zijn ze hier dol op en ik bak ze dan ook regelmatig in alle varianten!Je kan er vaak van alles doorheen doen wat je lekker lijkt.Zo heb ik al eens ooit stukjes stroopwafel/rode pitloze druiven/stukjes peer/appel/malthesers,etc.etc. er door gedaan en altijd een succes en zo op!Zo kocht ik eens deze tulbandvorm van siliconen in de vorm van een mooie roos!Het is wel geen cakevorm waarbij je stukjes appel,e.d in de cake kan doen want dan krijg je niet de perfecte vorm,maar met een pak cakemix van Honig met daarin kleine stukjes chocolade krijg je een mooi effect!Bestrooit als de cake is afgekoeld met poedersuiker en een mooie roos uit de tuin(of een rode neproos van de Action)in het midden op een wit kartonnen bordje in een doorzichtig cellofaan met lintje ingepakt,maak je helemaal de blits als je naar je visite gaat!

Ik heb de bakvorm gekocht bij www.bakvormen.com waar ze ontzettend leuke vormen hebben!Maar deze roos heb ik ook bij Xenos gezien voor stukken goedkoper!

1 opmerking:

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!