woensdag 7 maart 2012

Zelf enveloppe gemaakt!

Yes...de envelopmal van Djello was binnen en s'avonds gelijk aan de slag gegaan!Bij de Action een tube lijm gehaald en afgelopen weekend een mooie kalender van Anne Geddes gescoord bij de kringloop,nog nieuw ingepakt van het kalenderjaar 2002 voor slechts 1,25....EN daar haal ik nu dus met deze mal 12 prachtige enveloppe uit!Ook mooie pagina's uit de wat luxere tijdschriften kun je hier heel goed voor gebruiken!Leuk om te doen en je hebt hele aparte enveloppe!


Leuke manier van 'recyclen'ha,ha....

4 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk Angeline! Ze zijn geweldig mooi. Idd een kalender is ook een prima idee.
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Groetjes,
    Karin

    PS Is zo'n mal nou handig? Snij je er dan langs of teken je het af en knip je dan?
    Ik gebruik alleen een papiersnijder van Action, zeer aan te bevelen :) en dat voor maar 2,80!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin

      Ja de houten mal is erg makkelijk!Je tekent er met een potlood langs en knipt het uit,that's it!Heb wel eens gelezen dat mensen een enveloppe voorzichtig loshalen en die als mal gebruiken,maar daar schiet je met het omtrekken snel met je potlood onder denk ik,vind het overigens niet goedkoop voor zo'n dun stukje triplex-hout,maar je betaald ook voor het idee denk ik zo...hier is die overigens nog 2,- goedkoper zag ik!
      http://www.vanmarieke.nl/opschrijven.html

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!