zondag 4 maart 2012

Ik stel me voor...


The things I enjoy in life

Dat alles verpakt in een koffertje!

Deze eigen gemaakte 'scrap' vertaald als het ware alles wat me lief is en waar ik zoal graag mee bezig ben,
Allereerst fotografeer ik zowat alles wat los en vast zit,maakt niet uit wat....ik vind het allemaal geweldig om vast te leggen.....

Photographers don't
just take photo's.
They capture memories

Daar naast zijn er foto's waar ik graag mee speel in Photoshop,o.a om ze mooi te bewerken of voor een digitale scrap te maken(zeer verslavend!,zie ook mijn site madebyme4u)Deze afbeelding hierboven is er dan ook 1 van de velen!

Koken is ook een liefhebberij van me,iets wat manlief helemaal niet erg vindt..........
De planken in de kast zakken dan ook zowat door van het gewicht van mijn kookboeken!
Helemaal dol zijn we hier op lekkere pasta's en de Italiaanse keuken is dan ook wel een van onze favorieten...al is het niet alleen pizza's en pasta's wat er in Italie geserveert wordt,bij lange na niet!

Ik ga graag op vakantie,zodra er een is geboekt begint bij mij al de voorpret,maar van dagtripjes geniet ik ook heel erg!Aangezien vliegen met 2 kids zonder korting voor ons te kostbaar is momenteel, is Italie ons favoriete vakantieland in Europa.

Lezen doe ik ook erg graag en sinds eind vorig jaar heb ik dan ook een e-reader aangeschaft.Nou ik kan het iedereen aanraden!Niet meer naar de bibliotheek hoeven,kunnen lezen wanneer je wil zonder de inleverdatum in de gaten te moeten houden,geen zware boeken meer in je hand EN je kan wel honderden boeken mee op vakantie nemen,ha,ha......Heerlijk!,op de bank met mijn readertje en een glaasje wijn...

Verder ben ik dol op mijn familie en vrienden en op dieren,met name ons oude hondje Buffy en onze Maine Coon Diva en na de mei-vakantie komen er weer 2 nieuwe kippen bij,deze keer geen Barnevelders maar Krielkipjes.

Digitaal scrappen,haken,breien,schilderen,belly-painten,tuinieren,shoppen,wandelen...ik vind het allemaal heerlijk en ben er het liefste mee bezig,maar ja met mijn werk en ooit volgeplande agenda's lukt het niet altijd, So many things,so little time....maar daar zal ik vast niet de enige in zijn!
1 ding staat in elk geval als een paal boven water!Ik verveel mezelf dan ook nooit!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!