vrijdag 10 april 2015

Mr. Fox ♥ (head)


Met een bepaalde voorkeur voor vossen,hertjes en eekhoorns(flamingo's...mmm valt wel niet onder bosdieren maar wel leuk) moest ik natuurlijk ook dat geweldige patroon van Lisanne van Draad en Praat eens een keer gaan haken...



With preferences for foxes,deers,squirrels (flamingos...mmm their not living in the wood but anyway lovely)I had to crochet the pattern from Lisanne from Draad en Praat....


Ik vind het echt een toppertje geworden en zoooo lekker groot!Er ging zo goed als een halve zak vulling in!Maar het zal vast een eye-catcher worden op mijn kraam in Juni denk ik zo!

He's really fantastic and ooh soooo big!There's half a bag stuffing in it,but I think Mr. Fox will be a real eye catcher for the market which I will visit in June!



Jammer dat onze Tim al 18 is,maar Mr.Fox♥ zal vast wel eens ooit in zijn vossenleventje op een stoere jongenskamer belanden!Ik ben benieuwd ....

Such a pity our son Tim is 18 already,but Mr. Fox ♥will probably end in a cool boys room once in his foxy life!

Ik geloof dat Diva niet echt onder de indruk is van de mega vossenkop die bovenop haar kijkt!Ha,ha,ha...silly Coon cat!

I don't think Diva is obsessed by this big fox who is watching her!Ha,ha,ha...silly Coon cat!

Ik heb er echt plezier in gehad om dit patroon te haken...(voor diegene die geen instagram hebben);
I really had fun crocheting this pattern...(for those who haven't got Instagram);


Het begon met wat vele dachten...een hoedje?!?!?!
I started with what many thought...a hat?!?!?


Tja en toen moesten we stoppen en wachten totdat de veiligheidsoogjes binnen kwamen...
And then  I had to stop and wait for the safety eyes to arrive...


Oren om te horen...
Ears to hear...




en DE strik om lekker maf mee te doen!
Want zoals een logerende vriendin van mijn dochter donderdagochtend op ons memobord in de keuken had geschreven....

And THE bow to make fun with!
Because as a friend of my daughter who slept at our place last wednesday chalked on the memobord in our kitchen...


Laugh every day
life is already serious enough


:-)


Fijn weekend!

Have a nice weekend!



My instagram (name)

ANGELINEVDBROEK

;-)





16 opmerkingen:

  1. Hihi wat een heerlijk bericht!!! Het is zo te gek om hem hier te zien!!! I love him! Fijn weekend! X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een joekel van een fox. Hahaha wat een gaaf beest. Die zal Zeker leuk op een stoere jongens of meidenkamer staaniet. Wat een blikvanger.

      Lieve groet, dinah

      Verwijderen
  2. Heerlijk bericht met grappige foto's. Die lach kwam vanzelf. De vossenkop is een echte eyecatcher. Hij krijgt op jouw kraam vast veel bekijks.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb ik genoten van jouw bericht. Mr. Fox is een prachtdier. Knap gedaan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm echt geweldig en met dit verhaal erbij helemaal hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaahhh bjoetifoel!!
    Die gaat de show stelen!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel erg spontaan-vrolijke Angeline-foto's.
    Erg geslaagd vind ik de toren met Diva er in en mister F. er boven.

    Zoals op IG al gezegd: je vos oogt erg foxy, maar je rokjesman is de top van foxyness!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt geweldig geworden! Ik gelijk eens op je instgram kijken. Sinds gisteren heb ik daar een account aangemaakt :)
    Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastich, deze mr Fox! En ik zal je even opzoeken op Instagram!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Inderdaad een echte blikvanger!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jee, Angeline, deze post is helemaal aan mij voorbij gegaan. Zie hem nu pas! Wat een leuke vossenkop en die strik doet goed dienst als kin ondersteuner 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!