zaterdag 25 april 2015

Stippen in stijl bij " Stip Stijl"/ Dot painting at" Stip Stijl"



Gisteravond ging ik samen met een vriendin op pad richting Ede om daar een workshop stippen bij te wonen.
Tja en ondanks dat we 39 km te ver door hadden gereden(de TomTom wilde maar niet aan en Ede stond eerder niet aangegeven) waardoor we een uur later arriveerde,kwamen we er dankzij de Navmii app.alsnog !(aanrader dus voor op je telefoon)


Last evening I went to Ede with a friend to follow a workshop dotpainting...we arrived one hour too late,because my TomTom wouldn't go on :-( with the help of the navmii app on my phone we finally arrived .


Het was ontzettend gezellig en leuk om te doen!
It was very pleasant and fun to do!


Het lijkt ingewikkeld,maar is eigenlijk heel erg simpel!Je moet alleen even net weten hoe te beginnen en waar je op moet letten,e.d.
Een echte aanrader dus deze workshop van Nienke's Stip Stijl....

It seems to be very difficult but it's so easy!You just have to know how to begin and what to look for.


Er werden prachtige bordjes gestipt en het is zo leuk om te zien hoe het als maar mooier en mooier wordt.Denk je na de eerste ronde mwhaa...dan wordt dat al gauw een ohhh! :-)

Beautiful dot paintings were formed!After the first round you think mwhaa..but this will soon change in ooohhh! :-)

Ik heb er in elk geval genoten samen met Astrid van deze avond en heb er weer een nieuwe hobby bij,ha,ha....nu nog n blik vol tijd!

Astrid and I really enjoyed this lovely evening dotting around and I think I've got a new hobby...now I need a tin full of time!;-)

Vanaf een minstens 6 personen komt Nienke zelfs aan huis een workshop geven!
Voor meer info kun je hier op haar site kijken!

When you live in the Netherlands Nienke comes to your place for workshops for at least 6 people.
Interested?!?!Visit her site

Groetjes en een heel fijn weekend allemaal!

Grtzzz and have a nice weekend!




21 opmerkingen:

  1. Waarom wonen al die toffe workshopmadammen in Nederland? Ik ga emigreren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien een leuk idee om samen met een vriendin een workshop in Nederland te volgen om ideeën op te doen. Daaarna kun je misschien zelf samen met jouw vriendin zo'n leuke workshop in België geven.
      Zomaar een ideetje.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
    2. Ha,ha,ha....er zullen bij jullie toch ook wel workshop madammen bestaan?!?! ;-)

      Verwijderen
  2. Dat hebben jullie schitterend gestipt.
    Wat voor een verf is het?
    Wordt het gebakken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is porcelein verf van talens(decorfin..porcelain).Je kunt als het klaar is het product gewoon afbakken in je huisoven ...een 45 minuten op 150 graden.Niet vaatwasser bestendigt en beter geen azijn producten erop gebruiken,dan kan het heeeel lang mee gaan.Als je wil kan ik je wel een keer mailen hoe we dat stippen hebben gedaan...alle ins en outs ;-) aangezien ze bij jullie in België geen workshop madammen hebben volgens onliemie ha,ha,ha....

      Verwijderen
    2. Een beetje late reactie maar super leuk lijkt me dat stippen. Ik heb van de week al gekeken of er een workshop bij mij in de buurt wordt gegeven en inderdaad een half uurtje bij mij vandaan maar helaas al helemaal vol. Als ik weet waar ik op moet letten e.d dan wil ik het zelf wel eens proberen. Ik zag in het berichtje hierboven dat je wel wat uitleg wou geven dus mocht je eens tijd hebben dan hou ik mij aanbevolen😜
      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  3. Wat heb je dat bordje mooi beschilderd, helemaal mijn smaak! Krijg ook zin in zo'n workshop :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij minimaal 6 personen(max.14) komt ze aan huis Carolien!Echte aanrader en die heb je zo bij elkaar...collega's,vriendinnen,familie...een echte aanrader en je zult je verbazen hoe simpel het eigenlijk is!

      Verwijderen
  4. Ontzettend leuk! Om helemaal vrolijk van te worden en ik snap dat je hier mee in je nopjes bent :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! En ja met stippen kun je zoveel leuks. Zo leerde ik de kinderen op een basisschool ooit bloemetjes stippen en dat was een groot succes kan ik zeggen ;)
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt hele kunstwerken geworden!Het lijkt mij heel leuk om te doen en als je eenmaal bezig bent een ware zen-activiteit met een verrassend resultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig stippenbord. En zo te zien was het echt gezellig.
    In de omgeving van Ede heeeft onze navigatie ook wel eens problemen. Waarschijnlijk zit je dan net tussen zendpalen in in een soort stiltegebied. Handig om dan zo'n app te hebben.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaaaafff!!! Zelf heb ik ook "gestipt" lees hier maar op mijn blog. http://knoff-je.blogspot.nl/2015/03/met-stip-een-heerlijk-weekend.html
    Mijn zus geeft ook workshops, in de omgeving van Gouda - Utrecht.
    Het is echt zoooo leuk om te doen. Veel plezier met stippen!
    Gr, Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, zo mooi en zo uniek! Prachtig!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ben dol op dots. .

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!