vrijdag 22 juni 2012

Ladies Night


Vanavond alweer ons derde 'Ladies Night'zoals ik het dan maar noem gehad!Echt reuze gezellig en t wordt elke keer weer even laat voor een door de weekse dag,but who cares?!?!Ja en wat zou ik eens gaan haken?Ik wilde graag een verstand op nul project....een warme muts voor de winter misschien?!?!'


Nou nee...laat maar!Maar een heerlijk plaid om onder weg te kruipen van de winter op de bank sprak me wel aan en dan in de zigzag/ripple steek/stitch!ja dat lijkt me wel wat.Alleen ga ik de streep in de lengte haken en niet in de breedte,zodat ik minder vaak kleur hoef te vervangen en ook aan het einde van de rit dus minder draden in te stoppen heb!

En wat hing er aan mijn 'haaktas'vanavond?!?!?Het mooie hartje wat gisteren in mijn brievenbus lag
de give-away van Karin aan de Haak !
Dankjewel Karin!!!





Ohh en de PIF van Joke voor mij wil ik jullie ook niet onthouden....


Bovenstaande had ze voor mij gemaakt maar is helaas nooit aangekomen,lang leven TNT!!:-(  
en daarom had ze als troost dit leuke boekje nog gemaakt en verstuurd....

Nogmaals bedankt Joke!

Ik heb zelf nog 3 PIF's te gaan!Maar 2012 is dan ook nog niet om....

8 opmerkingen:

  1. Die hondenmuts....die wil ik ook wel m/haken....
    Super !! Alleen zielig voor zo'n hond; waar blijven zijn oren dan ?? Misschien iets op te verzinnen met die oortjes van de mut weglaten en dan "gaten" waardoor de oren van de hond zelf erdoor kunnen komen.
    En ja; gisteren was gezellig ! Als het even kan is mijn Lupita-chihuahua dit weekend af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja grappig he?!Mag hopen dat zijn oren niet gecoupeerd zijn,ha,ha...Nee dit kan ik Buffy en Diva niet aan doen,by the way...Buffy loopt al weg als ze mijn camera ziet!Ra,ra hoe kan dat?!?!En Diva...ja die dus niet,maar ja ze heeft dan ook niet voor niets DIVA

      Verwijderen
  2. Even sprong mijn hart van blijdschap toen ik naar beneden scrolde tijdens het lezen van je blog, ik dacht hij is toch aangekomen, maar verder scrollend las ik dus van niet.
    Maar ja jammer. Ik vind die kat met dat mutsje wel grappig, hihi, denk dat mijn kat daar niet blij van zou worden.
    Ja een lekker Plaid dat is een goed idee.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee,helaas Joke!maar je hebt me wel op een idee gebracht hiermee,dus ooit ga ik zoiets ook nog m/haken!Ohhh mijn lijstje is gewoon TE groot,ha,ha!

      Verwijderen
  3. Ik vind die "hersenmuts" erg leuk ;) hihihihihi mja wat heb je eraan he? Dan kan je beter een lekkere deken gaan haken :D ben benieuwd naar de vorderingen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dier ziet er ook erg grappig uit,zodra ik een éindje'op weg ben plaats ik hem wel een keer op mijn blog;-)

      Verwijderen
  4. Blij, dat het hartje is aangekomen!
    Je hebt een heel leuk blog!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ThanXxx!Hangt mooi aan mijn 'haaktas'te pronken!
      Ja mijn blog....doe mijn best!Ooooit hoop ik het zelfde antal volgers te hebben als jou blog Karin,maar dat zal nog wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang gaan duren denk ik zo,ha,ha....;-)

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!