zondag 24 juni 2012

We hebben weer kippen!En wel D&G...


Ohhh wat heb ik ze gemist de kakeltantes!Na 4 maanden met een leeg hok gezeten te hebben besloot ik de kids voor vaderdag ieder een kip te laten geven,want het werd nu onderhand toch wel weer eens tijd om dat hok gevuld te hebben!Bovendien vind ik het altijd zo'n gezellige boel als bij het schoonmaken van het hok de kippen,hond en poes door de tuin heen lopen!
Wyandotte krielkipjes werden het nu en voor de fun hebben we ze Dolce & Gabana genoemd(ook min of meer om manlief een beetje te plagen)Dus aan de zijkant van het hok preikt nu op' t kippenbord de letters D&G,ha,ha.....past goed bij de naam Diva,hi,hi...
Ach hij kan ze altijd nog omdopen in Dirkje en Guusje toch?!?!?
We gaan ook deze kippen weer lekker tam maken!Ze zijn nu 11 weken oud en rond de 20 weken ongeveer gaan ze leggen.
Nou ik ben benieuwd wanneer wij ons eerste eitje weer hebben!
                               
                                         

2 opmerkingen:

  1. Kippen.....leukkkk!!!! Is mijn grootste wens, maar dat zit er voorlopig niet in hier. Leuke namen hoor hahahaha, veel plezier met de gezellige beestenboel en geniet van je eitjes straks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke beestjes! En laat de eitjes smaken :-) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!