donderdag 29 november 2012

Morgen laatste dag Give Away book Christian the Lion

Voor degene die nog een kansje willen wagen voor het boek van Christian the lion is het morgen de laatste dag!Ik las bij de reacties van 2 volgers het idee om het boek 'rond' te laten gaan naar de volgende die het graag zou willen lezen en dat iedereen die het gelezen had er dan zijn naam in moest schrijven.Het grappige was dan dat je kon zien wat voor een 'reis'het boek af zou leggen,helaas had ik het boek toen al als Give-Away aangeboden en kan dat niet meer terugdraaien dan vind ik, maar ik zal hen idee zeker voorleggen aan degene die het wint!De keuze is dan aan de winnaar of die daar wel/niet wat voor voelt;-)

Reacties hier VOOR de give-away dingen NIET mee,alleen die in het desbetreffende blogbericht !!

Vanavond weer eens sinds lang een digitale scrap gemaakt,beetje n.a.v de give-away,tja en wie mijn 2 viervoeters hier uitlachen weet ik niet...lion Christian misschien?!!?!??;-)

groetjes
Angeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!