maandag 12 november 2012

Petit Four Crochet Along nr.6 Mini Moorkop


Ook nr.6 de mini moorkop van Grietje is klaar....na een druk weekend waarin ik ook nog de ster met het rendierhoofdje had gemaakt als aardigheidje voor mijn vriendin is hij dan vandaag toch nog klaar!Ik vind hem weer om op te eten de petit four van deze week,alleen zal dat anders smaken als dat het zo op het eerste oog lijkt,ha,ha....;-)Ondertussen probeer ik nog dagelijks  eens een keer vol te houden met mijn lijnpogingen,maar tot op heden....:-(

We blijven proberen en ondertussen kijk ik al weer uit met wat voor een 'lekker's Grietje vrijdag weer voor de dag komt!:-)

14 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Angeline! Jouw schaaltje is al bijna vol! Ik moest ook al een nieuwe zoeken... Fijne dag! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een hele mooie verzameling aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is echt mooi geworden. Ze zien er zo smakelijk uit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er allemaal uit om op te eten hahahahahaha

    Aan de andere kant zou je je niet kunnen beheersen en een hapje nemen .... blehhh .... heb je meteen geen trek meer hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er perfect uit !!!!
    ik heb de mijne ook net klaar.. ga er morgen een foto van maken..
    tis nu alweer te donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee; we gaan niet afvallen zeg !!! Zometeen ben jij een slanke den en zit ik nog lekker onderuit gezakt aan de echte taartjes !!! NO WAY natuurlijk !!!!
    En wat ziet dit schaaltje er al lekker uit zeg !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zou toch zo je tanden is die lekkernij zetten, ze zijn Prachtig, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij ziet er weer uit om op te vreten.... Ook zo benieuwd wat Grietje vrijdag voor lekkers voor ons heeft.

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Angeline. Your blog os fantastic. Did you make all the lovely things. I am a new follower.
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo'n smakelijk hapje.. :-) mooi geworden is tie..

    fijn weekend
    tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!