zondag 30 juni 2013

Stoner van John Williams



Gisteravond las ik hem uit dit boek en ik moet zeggen,ik was blij dat hij uit was.(muts die ik ben,want als  een veelbelovend boek me tegenvalt dan lees ik het toch altijd uit :-(  )

Nou ben ik persoonlijk iemand die meer van een spannend boek houdt waar wat meer 'leven in de brouwerij'zit om het zo maar te zeggen ofwel merendeels lees ik thrillers,maar zo nu en dan eens een keer afwisselen met een leuke roman(niet teveel) of een ander mooi verhaal wil ik ook nog wel eens doen,de 'thriller boog' kan niet altijd gespannen zijn,ha,ha...

Dit zou het zijn,maar pfff wat een saai boek en ik vind het behoorlijk eentonig,'tja waarom leg je het dan niet aan de kant'zou je haast denken.Nou als er veel over rond gaat ben ik altijd nieuwsgierig evenals met 50 tinten grijs (een voor mij veredelde boeket-reeks met veel seks erin tot het je neusgaten uitkomt,je word er gewoon 'moe'van van die twee 'konijnen'in dat boek als je begrijpt wat ik bedoel...).Ik vind dat ik dan eigenlijk pas echt mag'oordelen'als ik dan ook heel het verhaal ken en bovendien heb ik eens ooit van Herman Koch 'Zomerhuis met zwembad'gelezen waar het in het begin alleen maar over anale onderzoeken,e.d leek te gaan,....maar na veeeeele bladzijden werd dit toch een mooi boek vandaar dus!

Er zullen vast mensen zijn die dit boek geweldig vinden zoals de Volkskrant en de New York times omschrijven en ook op Bol.com ,maar bij deze recensie die ik daar las sluit ik mij volledig aan.....;-)

Ik had veel van dit boek verwacht, maar het verhaal pakt niet. Er zit geen lekker lopend verhaal in. Weinig gesproken tekst. Echt een vertel verhaal. Ik ben er halverwege mee gestopt, jammer


Up to the next book....Khaled Hosseini waarvan ik zijn 1ste twee boeken ook las en mooi vond,dus van deze verwacht ik dan ook wel weer dat hij moois is.Ik laat het jullie weten als ik hem uit heb! :-)

4 opmerkingen:

  1. Klinkt heel bekend, dit !!! Mijn moeder kreeg dit boek voor haar verjaardag en heeft het wel uitgelezen, maar niet van harte !! Ze vond er weinig aan en het ligt nu bij haar op zolder !!!! :o)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die echte bestsellers vallen mij ook vaal tegen! Weet ik in ieder geval dat ik hier niet aan hoef te begonnen. Laat me nl. ook altijd triggeren door recensies, zeker als ze zeggen dat het boek je leven verandert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig ik vond het een triest boek....Zo'n leeg leven..Ik had gehoopt dat zijn leven mooier werd maar helaas....
    Dus nee geen spannend boek maar op een bepaalde manier wel mooi. Ik ben nu bezig met wachten op woensdag jaaaa die pakt en leest zo weg!
    Khaled neemt mn vriendin eerst mee op vakantie en dan komt ie hier zijn andere 2 boeken vond ik erg indrukwekkend...
    Aan die saaie grijstinten begin ik niet eens, zo niet mijn ding!
    Heb je de boeken van zadelpijn en ander damesleed wel gelezen??
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die wachten op woensdag is een mooi boek,nee die van die zadelpijn heb ik niet gelezen,thankxx voor de tip Esther!

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!